Sklep 4F
Sklep 4F

Rozwój sieci

Pierwsze otwarcie w kwietniu miało miejsce w białostockim Outlet Center (15.04), natomiast salon outletowy marki 4F w nowej odsłonie i o większej powierzchni pojawi się na mapie zakupowej Sosnowca 24 kwietnia w kompleksie Fashion House. Dzień później (25.04) salon firmowy wzbogaci ofertę zakupową Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim.

Koniec miesiąca należeć będzie z kolei do otwarcia nowego salonu w Galerii Sudeckiej w jeleniej Górze (28.04) oraz wznowienia działalności handlowej w powiększonym sklepie w Facotory Outlet w Luboniu (29.04).

We wszystkich pięciu lokalizacjach powierzchnia całkowita sklepów wyniesie ponad 650 mkw.

W maju oraz kolejnych miesiącach nastąpią kolejne otwarcia, co zgodne jest z planem rozwoju sieci handlowej marki. – Do ponad 140 już istniejących salonów w roku bieżącym dołączy kolejnych 16 nowych projektów. Ponadto odbędzie się co najmniej 11 remodelingów już istniejących sklepów, które obejmować będą modernizacje wystroju oraz powiększenie zajmowanej powierzchni – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F

Firma OTCF

Firma OTCF, właściciel marki, to producent odzieży i akcesoriów sportowych. Oferta skierowana jest do osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców.

4F to marka należąca do firmy OTCF. W jej portfolio znajdują się również takie brandy, jak FOB, Outhorn, Tutto Bene oraz Wild Nature. 4F produkuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Kolekcje powstają w zgodzie z aktualnymi trendami mody, we współpracy ze sportowcami, którzy regularnie konsultują i testują powstające produkty. Firma systematycznie poszerza sieć punktów sprzedaży, opierając się zarówno na sklepach własnych, jak i punktach franczyzowych. Produkty firmy można kupić w również za pośrednictwem sklepu internetowego.