Salon Lanĉerto
Salon Lanĉerto

Sieć salonów Lanĉerto, marki specjalizującej się w męskiej odzieży formalnej, powiększa się o nowe lokalizacje. 25 kwietnia otwarty został salon w Galerii Leszno, a kolejne powstaną w Bydgoszczy i Katowicach.

Dynamiczna ekspansja

Pierwszy w Lesznie salon Lanĉerto zlokalizowany został na poziomie 1 w centrum handlowym Galeria Leszno. Lokal o powierzchni blisko 100 metrów kwadratowych powstał w oparciu o najnowszy koncept wizualny marki, w którym dominuje drewno i metal oraz wystrój w niebieskiej oraz pomarańczowej kolorystyce.

W marcu spółka zmodernizowała również dwa salony – w Factory Ursus w Warszawie i Atrium Copernicus w Toruniu, oraz otworzyła nowy w Elblągu. W czwartym kwartale Lanĉerto planuje uruchomienie sklepów w CH Zielone Arkady w Bydgoszczy oraz katowickim Silesia City Center, jednym z największych kompleksów handlowo-rozrywkowych w kraju.

– Cały czas negocjujemy nowe otwarcia salonów, które mogłyby nastąpić jeszcze w tym roku. W planie jest otwarcie lub modernizacja dziesięciu lokalizacji. Prowadzimy też rozmowy na temat zainaugurowania działalności nowych punktów już w 2016 roku – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lanĉerto SA.

Salon Lanĉerto
Salon Lanĉerto

Spółka Lanĉerto

Lanĉerto to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Lanĉerto dysponuje ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski. Obecnie spółka zarządza ponad 30 salonami własnymi. W planach na 2015 rok firma ma otwarcie lub modernizację kolejnych 10 salonów.

Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie garniturowe i chino oraz skórzane buty wizytowe, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski.