SCF2015: ostatnia szansa na zakup tańszych kart wstępu

 

SCF 2015

SCF 2015

Tylko do 30 kwietnia przedstawiciele branży retail, którzy chcą wziąć udział w Shopping Center Forum 2015 Fall Edition, mają okazję skorzystać z preferencyjnych warunków zakupu kart wstępu.

1400 uczestników

– To już piąta edycja targów SCF. Podczas dwóch dni będzie można spotkać się z przedstawicielami 330 marek oraz zapoznać się z projektami handlowymi prawie 60 wystawców. Dlatego spodziewam się, że pobity zostanie ubiegłoroczny rekord 1400 uczestników – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Forum.

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition odbędzie się w dniach 16–17 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. Na niespełna pięć miesięcy przed rozpoczęciem targów na liście wystawców są już prawie wszyscy obecni na polskim rynku inwestorzy i zarządcy centrów handlowych. Są to m.in ECE Projektmanagement, Echo Investment, Womak, Immofinanz AG, BOIG, Saller, Carrefour, Atrium Poland Real Estate Management, Agora Bytom, Master Management, RECE Poland, Ghelamco, Trigranit Management, Neinver, Colliers International Poland, Plaza Centers (Poland), Savills Property Management, JLL, JSMS, VCN, Spectra Lighting, Knight Frank, Klepierre Management, Spectrum LED, Apcoa Parking Polska, Gama Brandgood, Internet Media Services, Cushman & Wakefield Polska, Grupa Napollo, TK Development, Upper Finance, APSYS, IKEA Centres Polska, Rogowski Development, Mayland Real Estate, Balmain Asset Management, Multi Mall Management Poland, Gemini Holding, Outlet Center Retail Management, CBRE, PKP Energetyka, Starnet/Grupa Energia, DTZ, Immochan, Globe Trade Centre.

Najemcy o Forum

– Udział przedstawicieli Deichmann w konferencji Shopping Center Forum to stały punkt w kalendarzu naszych wyjazdów służbowych. Okazuje się bowiem, iż nawet w dobie internetu, a w szczególności tele- czy wideokonferencji nic nie zastąpi relacji biznesowych budowanych w drodze osobistych spotkań i rozmów – mówi Anna Strauchold, menedżer ds. najmu i eksploatacji Deichmann-Obuwie sp. z o.o.

– Targi umożliwiają spotkanie większości osób z branży w jednym miejscu i o jednym czasie – podkreśła Jacek Szołoch, Leasing and Expansion Director Poland w firmie LPP.

Jesienna edycja Shopping Center Forum 2015 to dwa dni intensywnych rozmów biznesowych, które będą się toczyły głównie na stoiskach wystawowych. Ich dopełnieniem będzie towarzysząca targom dwudniowa konferencja. Wśród partnerów merytorycznych Forum są: CBRE, Colliers International, JLL, Savills oraz PKP.

W programie Forum są także dwa mniej formalne wydarzenia: Welcom Mixer otwarty dla wszystkich uczestników Forum oraz After Party dla posiadaczy kart VIP. Sponsorem tegorocznego Welcom Mixer jest Galeria Słoneczna.

Targi Shopping Center Forum 2015 Fall Edition odbędą się w dniach 16–17 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. W Forum weźmie udział ponad 1400 osób, w tym przedstawiciele 330 sieci handlowych.

Reklama

Galeria Jurajska