Rośnie odwiedzalność i sprzedaż w Galerii Malta

Galeria Malta

Galeria Malta

Ponad 10-procentowe zwiększenie sprzedaży i wzrost odwiedzalności o 2 proc. zanotowała w marcu tego roku Galeria Malta.

Otwarte w 2009 roku w Poznaniu centrum, wybudowane i zarządzane przez Neinver może pochwalić się bardzo wysokim poziomem komercjalizacji i świetnymi wynikami handlowymi osiąganymi na mocno nasyconym poznańskim rynku.

W styczniu dzięki optymalnie dobranej kampanii pro-sprzedażowej, w której za każde wydane 150 zł można było otrzymać wyjątkowy kalendarz dla całej rodziny, centrum odnotowało 6-procentowy wzrost odwiedzalności i niemal 10-procentowe zwiększenie sprzedaży. Dodatkowo Galeria Malta przeprowadziła dużą ilość eventów: eko weekend, wiosłowanie dla WOŚP, imprezy filmowe, a także wyjątkowe atrakcje z okazji walentynek oraz ferii zimowych, które miały bez wątpienia wpływ na tak dobry rezultat.

Do pozytywnych wyników w galerii przyczyniła się także marcowa kampania reklamowa „Galeria Malta. Codziennie Ty”, która zainaugurowała jej nowe pozycjonowanie. Kreacja i cykl modowych eventów sprawiły, że Maltę odwiedziło 2 proc. więcej klientów, którzy wygenerowali obroty o 10,5 proc. wyższe niż w reprezentatywnym okresie marca ubiegłego roku.

Szersze grono najemców

W Galerii Malta na bieżąco powiększa się grono najemców, którzy uzupełniają jej ofertę. W pierwszym kwartale roku został otwarty salon marki Lacoste, znanej na całym świecie z charakterystycznych ubrań m.in. koszulek polo czy butów i dodatków. Centrum powiększyło także ofertę marek proponujących różnorodne i wysokiej jakości obuwie.

W styczniu otwarto salon Sneakers by Distance, w którym klienci mogą kupić klasyczne modele butów tak znanych marek, jak Nike, Adidas, Reebok czy Converse. Na początku roku w centrum otwarto także sklep sieci Deichmann o powierzchni 450 mkw, a w kwietniu salon amerykańskiej marki Vans. Ponadto swoją działalność rozpoczął również nowoczesny klub Malta Squash.

Wkrótce nowe sklepy

W planach są otwarcia salonów: aTab, nowego brandu grupy LPP, oferującego elementy wyposażenia wnętrz oraz Cortland z szeroką ofertą m.in. komputerów Apple. W maju klienci centrum będą mogli poznać włoską kuchnię w restauracji Forni Rossi.

– Pierwsze trzy miesiące bieżącego roku to był dla nas czas intensywnej pracy zarówno w sferze działań marketingowych, jak i w procesie komercjalizacji. Nowi najemcy, nowa komunikacja marketingowa, kontynuacja współpracy z lokalnymi firmami oraz zwiększająca się liczba klientów, którzy docenią lifestylowy charakter obiektu – podsumowuje działania Galerii Malta w pierwszym kwartale 2015 roku Tomasz Wojsz, dyrektor centrum.

Galeria Malta to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce, którym zarządza firma Neinver. Trzykondygnacyjny kompleks o całkowitej powierzchni 162 tys. mkw. W Galerii Malta powstało 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe kino Multikino, klub fitness Pure Jatomi, studio tańca Iskra oraz liczne kawiarnie i restauracje.

Reklama

Galeria Jurajska