Centrum Sukcesja
Centrum Sukcesja

Do jednego z ważniejszych elementów Centrum Sukcesja obok galerii handlowej oraz strefy rekreacyjno-rozrywkowej należy funkcjonalny food court, który znajdzie się w odrębnej części pasażu, na poziomie +1.

– Założenia komercjalizacji strefy food court skupiają się na dostarczeniu różnorodnej oferty przyszłym klientom. Obecnie prowadzimy finalne rozmowy z kolejnymi najemcami i czekamy na podpisanie umów na ostatnie wolne lokale – mówi redakcji Retailnet.pl Damian Sudół, dyrektor ds. komercjalizacji z Fabryki Biznesu.

Strefa food court

W ostatnim czasie do grona najemców strefy food court Sukcesji dołączyły nowe restauracje, min. Burger King, który zajmie powierzchnię 108 mkw., a restauracja Olimp zwiększyła powierzchnię najmu o dodatkowe 20 mkw. W ich sąsiedztwie znajdą się m.in. Subway, McDonald’s oraz Grand Kebab.

– Food court Sukcesji znajdzie się w centralnej części galerii handlowej – na poziomie +1. Będzie posiadał wystrój odróżniający go od pozostałej części pasażu, wskazując jego odmienną funkcję – mówi Agnieszka Staszczyszyn, architekt studia Group-Arch, autora projektu Sukcesji.

Najemcy gastronomiczni

Koncern Burger King prowadzi działalność w blisko 13 tys. restauracji na całym świecie. Dotychczas w Polsce był obecny dzięki współpracy z franczyzobiorcą. Chcąc jednak znacząco zwiększyć udział w rynku, koncern zdecydował się na samodzielny rozwój poprzez założenie spółki JV, obejmującej Polskę, Włochy, Rumunię i Grecję. Burger King Poland S.A. posiada wyłączność (master franchise) na ekspansję na rynku polskim w nowym koncepcie desingowym. Ekspansja będzie prowadzona głównie poprzez rozwój organiczny i budowę własnych struktur operacyjnych, ale także z udziałem istniejących na rynku polskim franczyzobiorców. Plany zakładają otwarcie 8 restauracji już w 2015 roku oraz znaczne przyspieszenie ekspansji w kolejnych latach.

Obok sieci Burger King, w łódzkiej Sukcesji znajdzie się również restauracja Olimp, która w ostatnim czasie zwiększyła powierzchnię najmu. To największa w Polsce sieć z jedzeniem na wagę. W chwili obecnej sieć liczy 19 lokali własnych oraz 14 franczyzowych znajdujących się na terenie całej Polski.

Strefa food court w CH-R Sukcesja
Strefa food court w CH-R Sukcesja

– Restauracja Olimp w Centrum Sukcesja będzie pierwszym lokalem pod tym brandem w Łodzi. Cieszymy się z naszego debiutu w tej części Polski i jesteśmy zarazem dumni, że nasz koncept stał się tak popularny i lubiany. Nasze restauracje oferują bogate, różnorodne, dopracowane menu. Wyróżnia nas nieformalna atmosfera, liczne udogodnienia dla Klientów, spójna komunikacja oraz długofalowa strategia rozwoju. Regularnie szkolimy kucharzy i obsługę, co 2 miesiące wprowadzamy do menu nowości i eksperymentalne dania. Do końca roku chcemy otworzyć minimum 15 nowych restauracji w całej Polsce – mówi Izabela Domaradzka, Koordynator Projektów w Grupie Gastromall, właściciela marki Olimp.

CH-R Sukcesja

Sukcesja będzie w pełni ekologicznym i energooszczędnym obiektem, pierwszym tego typu w regionie z międzynarodowym certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 36 tys. mkw. powierzchni najmu. Butiki, które powstaną w Sukcesji będą pogrupowane branżowo, ułatwiając klientom poruszanie się po centrum.

Oprócz zakupów obiekt zaoferuje rozrywkę w postaci najnowocześniejszego 9-salowego kina Helios oraz kręgielni z 24 torami, strefę dziecięcą, w której znajdzie się sala zabaw Jupi Park oraz Świat Zabawek, gastronomię w funkcjonalnie zaprojektowanym food-courcie i rekreację w klubie Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym. Dla klientów dostępny będzie dwupoziomowy parking na ponad 1000 miejsc. Otwarcie Sukcesji zaplanowane jest na III kwartał 2015 roku.