Intersport: kolejny miesiąc ze spadkiem przychodów

Intersport

Intersport

Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę Intersport Polska SA w kwietniu 2015 roku wyniosły ponad 16,9 mln zł i były niższe o 5,1% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku. Wówczas spółka wypracowała przychody na poziomie 17,8 mln zł.

Narastająco, od stycznia do kwietnia 2015 roku, łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 72,9 mln zł, czyli o 6% mniej w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku. Rok wcześniej spółka Intersport Polska osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 77,6 mln zł.

W Polsce sieć Intersport posiada 35 salonów sportowych zlokalizowanych w centrach handlowych, w 23 największych miastach Polski. Salony znajdują się m.in. w Silesia City Center (Katowice), Magnolia Park (Wrocław), CH Riviera (Gdynia), Galeria Jurajska (Częstochowa), Galeria Słoneczna (Radom), Galeria Bronowice (Kraków), Galeria Amber (Kalisz), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn), Manufaktura (Łódź), Złote Tarasy (Warszawa).

W 2014 roku spółka zmniejszyła powierzchnię sklepu w Łodzi (-1.587 mkw.) oraz w Gdyni (-1.396 mkw.) w CH Riviera dostosowując je do potencjału lokalnego rynku. W zamian uruchomiła na dobrych warunkach finansowych nowe lokalizacje w Lublinie (pow. 883 mkw.) w Atrium Felicity, Kaliszu (pow. 501 mkw.) w Galerii Amber i Olsztynie (pow. 634 mkw.) w Galerii Warmińskiej.

Intersport SA planuje osiągnąć lepsze wyniki w 2015 roku poprzez dalsze zwiększenia sprzedaży całorocznych grup towarowych, poprawy marży oraz efektu mniejszych kosztów na porównywalnych sklepach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016