Media Expert utrzymuje dynamikę rozwoju

Sklep Media Expert, Terg SA

Sklep Media Expert, Terg SA

W kwietniu 2015 roku sieć elektromarketów Media Expert powiększyła się o 7 nowych lokalizacji. Do dyspozycji klientów oddano również 6 sklepów po gruntownych remontach. Sieć jest dziś obecna w 297 miastach w całej Polsce.

Od początku tego roku, zasięg sieci powiększył się o 35 lokalizacji. Obecnie Media Expert poprzez 349 elektromarketów jest obecna w niemal 300 miastach na terenie całego kraju.

Rozbudowa sieci sklepów

– Sukcesywnie rozbudowujemy naszą sieć i nie zwalniamy tempa. Rynek dostrzega ogrom pracy, jaką wkładamy w naszą codzienną działalność i wzmacnianie konkurencyjności. To, co udało nam się dotąd osiągnąć, jest niezwykle budujące i motywujące dla wszystkich pracowników firmy – mówi redakcji Retailnet Michał Mystkowski, reprezentujący sieć.

Przypomnijmy, w połowie kwietnia ogłoszono także wyniki niezależnego audytu Mystery Shopping, przeprowadzonego przez Daymaker w sklepach RTV, AGD i sieciach komputerowych. Mystery Shopping to badanie standardów obsługi poprzez wcielenie się incognito w rolę typowego klienta. Najlepiej oceniono Sony Centre i Media Expert.

– W naszych elektromarketach zawsze najważniejszy jest klient. Dokładamy wszelkich starań, aby wyznaczane przez nas standardy budowały pozytywne relacje i przekładały się na satysfakcję z zakupów – dodaje Mystkowski.

349 sklepów w 297 miastach

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 349 elektromarketów w 297 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników. Sieć jest wspólnikiem największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – EURONICS International. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld euro. Grupa poprzez 11 tys. lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.

W 2012 roku sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Sklep Media Expert jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016