CCC poprawia wyniki sprzedaży

Salon CCC

Zarząd spółki CCC SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za kwiecień 2015 wyniosły 217,1 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 21,4 proc.

Przychody za okres styczeń – kwiecień wyniosły 647,9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2014 o 20,3 proc.

Przychody wyższe o 20 proc.

Jak wynika z raportu spółki, przychody ze sprzedaży detalicznej za kwiecień wyniosły 207,7 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 22,1 proc., narastająco za okres styczeń – kwiecień wyniosły 618,4 mln zł i były wyższe o 20,0 proc. w stosunku do roku 2014 r.

Przypomnijmy, w ostatnim czasie spółka CCC otworzyła pierwszy salon obuwniczy marki w Sofii, stolicy Bułgarii. To kolejny rynek, poprzez który Grupa CCC realizuje strategię ekspansji zagranicznej. Spółka już planuje kolejne otwarcia w tym kraju.

Plany ekspansji w Europie

– W 2015 roku rozpoczynamy ekspansję w Bułgarii. Na tym rynku co roku będziemy otwierać po 10 sklepów, aby w ciągu pięciu lat posiadać 50 punktów sprzedaży – poinformował redakcję Retailnet.pl Dariusz Miłek prezes zarządu CCC SA.

Spółka CCC w latach 2015-2017 planuje otworzyć 500 sklepów Europie Środkowej, Niemczech i Austrii o powierzchni 268 tys. mkw. Dzięki temu na koniec 2017 roku w ramach sieci CCC będzie działać 1166 sklepów o łącznej powierzchni 560,5 tys. mkw.

Na koniec 2014 roku grupa CCC miała 729 sklepów, z czego 674 własnych i agencyjnych i 55 franczyzowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016