Black Red White rozpoczyna rebranding

Salon Black Red White

Salon Black Red White

Spółka Black Red White – jedna z największych marek meblowych w Polsce – podjęła decyzję o zmianie wizerunku marki i salonów sprzedaży.

Modernizacja wizerunku marki to, jak poinformował zarząd spółki, konsekwencja rozwoju spółki oraz dostosowywania strategii do oczekiwań rynku. Wdrażane działania obejmują kompleksowe odświeżenie komunikacji wizualnej, przebudowę serwisu www.brw.com.pl, otwarcie kanałów w social media oraz bardziej przyjazny dla klientów układ salonów firmowych i nowe podejście do ich potrzeb zakupowych.

Zmiany w sklepach i na stronie

Pierwszą widoczną zmianą jest nowe logo Black Red White. Działania rebrandingowe obejmą także oficjalną stronę internetową producenta. Zmienił się zarówno design, jak i funkcjonalność witryny. Został wprowadzony nowy układ grafik oraz zwiększyła się liczba prezentowanych zdjęć mebli i dodatków. Duże, efektowne wizualnie moduły istotnie ułatwiają użytkownikowi poruszanie się po interesującym go asortymencie. Klienci znajdą na odświeżonej stronie nowe inspiracje i oferty specjalne. Nowością jest dostępność na witrynie głównej e-sklepu z dekoracjami i dodatkami oraz jeden koszyk zakupowy dla mebli i dodatków. Postanowiono również zapewnić klientom komfort użytkowania serwisu na urządzeniach typu tablet czy smarfton, do czego została wykorzystana technologia RWD.

– Wprowadzenie zmian w zakresie komunikacji wizualnej to dla Black Red White z jednej strony element naturalnego rozwoju firmy z długoletnią tradycją, a z drugiej chęć do unowocześnienia procesu komunikacji z konsumentami. Wobec obecnej, wysokiej konkurencyjności rynku samo oferowanie wysokiej jakości produktów nie jest wystarczające. Dopiero atrakcyjność przekazu marki oraz wyjście naprzeciw dynamicznie zmieniającym się wymaganiom konsumentów umożliwia dotarcie do obecnych i nowych klientów. Chcemy zaproponować nie tylko meble i dodatki, ale także przyjazną atmosferę i fachowe porady, które ułatwią stworzenie własnej, unikalnej domowej przestrzeni, ponieważ dla Black Red White dom to coś więcej niż meble. To przyjazna przestrzeń dla całej rodziny. Co istotne, dopasowujemy także formę przekazu do naszej misji i hasła przewodniego „Moja Planeta. Dom.”. Nasze salony firmowe, katalogi, strona internetowa oraz obecność w mediach społecznościowych mają ułatwić wybór, kontakt z firmą oraz oddać charakter marki, która ma być inspirująca, serdeczna i opierać się na empatii, harmonii oraz radości życia – mówi dyrektor marketingu Black Red White, Tomasz Jędraszczyk.

Rewitalizacja salonów własnych

Ostatnie lata to dla sieci Black Red White okres szczególnie intensywnego rozwoju w zakresie rozszerzania oferty i poprawy dostępności asortymentu przez modernizację sieci handlowej oraz możliwość zamówienia mebli przez internet i zakupu dodatków przez sklep internetowy.

Chęć ciągłego rozwoju jakości świadczonych usług, zwiększania możliwość dotarcia do konsumentów oraz umacnianie pozycji w branży to najważniejsze cele związane z odświeżeniem wizerunku marki. Ważnym elementem jest także rewitalizacja salonów własnych, która ma uwypuklić przyjazny charakter marki i ułatwić zrealizowanie wizji przytulnego domu z wykorzystaniem wielu dostępnych w Black Red White możliwości.

Działania modernizacyjne rozpoczęto od sklepu w Będzinie. Pilotażowy salon oferuje ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności. Adaptacja nowych formatów graficznych i oznakowań punktów handlowych planowana jest do końca 2016 roku.

Przypomnijmy, Black Red White to polska marka – producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016