Wojas: nieznaczny wzrost przychodów w kwietniu

Salon Wojas

Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA w kwietniu 2015 roku wyniosła 18,3 mln zł i była wyższa o 1,4% od osiągniętych w kwietniu 2014 roku.

Wyniki finansowe

W okresie styczeń – kwiecień 2015 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 60,4 mln zł i była niższa o 3,3% w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w kwietniu 2015 roku wyniosły około 16,2 mln zł i były wyższe o 1,7% od przychodów osiągniętych w kwietniu 2014 roku. Narastająco, w okresie styczeń – kwiecień 2015 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 51,6 mln zł i były niższe o 2,3% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Spółka obuwnicza

Firma Wojas dysponuje siecią blisko 170 salonów firmowych w Polsce i za granicą oraz produkuje kilkaset tysięcy par obuwia rocznie. Założona w 1990 roku firma Wojas (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.

Wiosną 2008 roku Wojas SA zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100 proc. udziałów w Wojas Slovakia intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada (obecnie sieć słowacka liczy 9 salonów).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska