Galeria Metropolia: debiutujące marki i nowoczesna architektura

Wizualizacja Galerii Metropolia

Wizualizacja Galerii Metropolia

W Galerii Metropolia zadebiutują pierwsze w Gdańsku sklepy Piazza di Moda, Tom and Paul’s i Kiabi. Wraz z wymienionymi sklepami pojawi się w niej ponad 50 nowych marek jak np. Woolrich, Twin-Set, Tombolini, Seventy i wiele innych, których nie ma nigdzie indziej w gdańskiej ofercie handlowej.

Ponadto do grona najemców Galerii Metropolia dołączył sklep sieci Pepco oraz jedna z największych marek branży RTV, AGD, Multimedia – salon Media Expert. Dodatkowo inwestor zapewnia o wyjątkowych walorach architektonicznych wnętrz.

Nowe marki w regionie

– Stawiamy na nowe marki, niepowtarzalność oraz świeży powiew designu w trójmiejskiej modzie. Myślę, że spora liczba Klientów oczekuje od naszej Galerii wyjątkowej oferty, nowych marek, innych niż te do których jest przyzwyczajona – mówi w rozmowie z portalem Retailnet inwestor Bogdan Górski, prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski.

Galeria Metropolia zaprezentuje w swojej ofercie nowe brandy i wzornictwo doceniane już w innych krajach takich jak Włochy, Francja, Hiszpania czy Niemcy, gdzie marki te mają silną, ugruntowaną pozycję.

– Stawiamy na indywidualne podejście do oferty handlowej oparte na niepowtarzalności i wyjątkowości. Tutaj wysoka jakość idzie w parze z przystępną ceną dzięki czemu każdy Klient znajdzie coś dla siebie. Taka strategia skłoniła marki Piazza di Moda, Tom and Paul’s czy Kiabi do wyboru Galerii Metropolia. Przy czym oczywiście doskonała lokalizacja obiektu, bliskość dworca kolejowego i świetne skomunikowanie obiektu były tu również ważnym argumentem – mówi dla Retailnet Lucyna Śliż, zastępca dyrektora w zespole wynajmu powierzchni handlowych DTZ.

Unikatowa architektura

Uzupełnieniem unikatowej oferty handlowej będą również wyjątkowe wnętrza, które zostały zaprojektowane według najnowszych trendów. W przestrzeniach Galerii Metropolia będzie obecna woda, fontanny, duże otwarcia między poziomami, najnowsze ekologiczne techniki oświetleniowe, atrakcje organizowane w wyznaczonych do tego miejscach, interesujące food courty z wieloma restauracjami, no i najlepsze w rejonie kina.

– Staraliśmy się podnieść nieco wyżej poprzeczkę standardu wnętrz, co akceptował inwestor, czego efektem, spodziewam się, będą niezwykle konsekwentne i ciekawe wnętrza. Chcemy być oryginalni, zaoferować inną kolorystykę, mniej grzeczną, ułożoną, a bardziej kontrastową, z bielami zamiast pożółkłych beżów, czerniami zamiast brudnych brązów itd. Chcemy, aby zamiast tzw. beżowych sosów kolorystycznych, opatrzonych już w większości centrów, Galeria Metropolia była świeża, kontrastująca i czysta w odbiorze kolorystycznym – mówi Michał Baryżewski – wiceprezes i wspólnik Arch-Deco, pracowni architektonicznej odpowiedzialnej za projekt Galerii Metropolia.

150 sklepów w ofercie

Powierzchnia handlowo-usługowa Galerii Metropolia będzie wynosić ponad 34 tys. mkw. Inwestycja składa się z pięciu kondygnacji, wejście do czterech z nich będzie możliwe w sposób bezpośredni – z tunelu łączącego galerię z dworcem i peronami (poziom -1), z ulicy Kilińskiego oraz Nad Stawem (poziom 0), z peronu SKM (poziom 0 SKM) i dzięki specjalnej kładce (poziom +1). We współpracy z SKM powstanie nowa platforma peronu, dzięki której podróżni wysiądą na wprost drzwi galerii. Będzie to jedyne miejsce na trasie trójmiejskiej SKM, gdzie drzwi wagonów będą otwierały się na dwie strony. Dzięki swojemu bezpośredniemu położeniu przy dworcu kolejowym, Galeria Metropolia będzie jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych na Pomorzu. Ponadto do dyspozycji klientów będzie ok. 1,5 tys. miejsc parkingowych. Główny, dwupoziomowy parking będzie znajdował się na dachu galerii, powstanie także dodatkowy otwarty parking w sąsiedztwie budynku, który będzie pełnić funkcję Park and Ride oraz tymczasowy parking w miejscu gdzie docelowo ma przebiegać Droga Czerwona.

Wizualizacja Galerii Metropolia

Wizualizacja Galerii Metropolia

W galerii na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych. Wśród najemców Galerii Metropolia do tej pory znajdują się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann oraz sklep Pepco. Ofertę galerii wzbogaci sklep z elektroniką Media Expert oraz pełna oferta lokali usługowych: salonik prasowy Kolporter, biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange czy sklep Świat Herbaty. W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Subway, Smak na Tak, Grand Kebab. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie 7-salowy kompleks kinowy Helios, siłownia i fitness, a także strefa zabaw dla dzieci.

Galeria Metropolia to inwestycja Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski. Agentem komercjalizującym Galerię Metropolia jest firma DTZ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016