Marka Dsquared2 Kids otwiera pierwszy salon w Polsce

Kolekcja Dsquared2 Kids

Kolekcja Dsquared2 Kids

Z początkiem maja 2015 roku ruszył pierwszy w Polsce salon międzynarodowej marki Dsquared2 Kids oferujący kolekcje mody dla dzieci.

Nowo otwarty sklep działa przy Pl. Trzech Krzyży w Warszawie na piętrze dedykowanym kolekcjom dziecięcym: Luxury Baby Corners. Salon z ofertą dla dzieci ma 140 mkw. powierzchni handlowej. Oprócz casualowych ubrań dla chłopców i dziewczynek, w ofercie sklepu znajdują się również akcesoria: paski, czapki oraz bransoletki.

Plany ekspansji w Polsce

– Marka Dsquared2 Kids jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rodziców, którzy – chcąc ubrać swoje dzieci w luksusowe marki – do tej pory musieli robić to za granicą. Oczywiście w przyszłości planujemy ekspansję w Polsce, natomiast na razie musimy dobrze poznać oczekiwania klientów, i to jakie marki i kolekcje cieszą się największym powodzeniem. Markę Dsquared2 Kids na polski rynek wprowadziła nasza firma, szczegóły współpracy ustalamy bezpośrednio z centralą – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Dominika Dadas reprezentująca Dsquared2 Kids w Polsce, Moliera 2.

100 sklepów na świecie

Marka Dsquared2 to jedna z najpopularniejszych marek na świecie. Została stworzona przez Kanadyjczyków bliźniaków Deana i Dana Caten w 1994 roku. Pierwsze kolekcje marki skierowane były do mężczyzn. Następnie kolekcje rozszerzono o dział dla kobiet i dzieci. Pierwszy flagowy salon marki otwarto w Mediolanie w 2007 roku. Kolejne powstawały w Capri, Istambule, Kijowie i Hong Kongu. Do końca 2015 roku firma planuje otwarcie 15 nowych butików na rynku azjatyckim. Obecnie na świecie działa łącznie blisko 100 salonów (ok. 30 flagowych i ok. 70 partnerskich).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016