Coccodrillo
Coccodrillo

Przychody ze sprzedaży spółki CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo w polskich sklepach wzrosły w kwietniu o 7% rok do roku, a od początku roku o 17%. Przychody generowane przez sprzedaż w internecie w zeszłym miesiącu wzrosły o 16%.

Wyniki finansowe

W kwietniu polskie sklepy Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,376 mln zł wobec 9,722 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody CDRL generowane w kraju wyniosły 35,956 mln zł wobec 30,631 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

CDRL podało też wyniki sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży (w Polsce). W kwietniu wyniosły one 426 tys. zł wobec 366 tys. zł przed rokiem. Od początku roku przychody e-commerce spółki wyniosły 1,817 mln zł.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

Grupa CDRL

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią, m.in. m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października 2014 roku.

Głównymi celami CDRL SA na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

W trakcie 2014 r. liczba placówek Coccodrillo (własnych oraz franczyzowych) w Polsce wzrosła o 27 lokalizacji, do łącznej liczby 214 sklepów. Na całym świecie spółka miała na koniec roku 362 sklepy w różnych formatach.