Magdalena Chachulska, Neinver: przyglądamy się potencjalnym, nowym lokalizacjom

Magdalena Chachulska, Neinver

Magdalena Chachulska, Neinver

Sieć centrów wyprzedażowych Factory wypracowała w 2014 roku rekordowe wyniki. W minionym roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniósł 20 proc., odwiedzalność wzrosła o 10 proc. Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniui w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej. Rośnie również popularność Factory wśród marek zainteresowanych sprzedażą swoich kolekcji w outletach. Receptę na sukces redakcji Retailnet zdradza Magdalena Chachulska, Asset Management Director, Neinver Asset Management.

Neinver otworzył rynek centrów outlet w Polsce, budując 12 lat temu Factory Ursus. Dzisiaj to już pokaźna sieć i dobrze znana polskim klientom marka. Co okazało się kluczem do sukcesu?

Konsekwentnie budujemy silną pozycję naszej marki w Polsce. Porównując wyniki odwiedzalności i sprzedaży do tych sprzed 5 lat, zanotowaliśmy wzrost o ponad 100 procent w obu tych wskaźnikach. Factory to dzisiaj 13 mln klientów rocznie, 187 najemców, 250 marek i 472 sklepy w czterech dużych polskich miastach.

Czy rynek centrów outletowych w Polsce ma szansę jeszcze na intensywny rozwój?

Szczegółowo analizujemy rynek i przyglądamy się potencjalnym, nowym lokalizacjom. Ale teraz naszą uwagę skupiamy przede wszystkim na istniejących centrach i dalszym wzmocnieniu ich pozycji na regionalnych rynkach.

Dlaczego została podjęta decyzja o rozbudowie warszawskiego Factory Ursus?

To z pewnością kierunek, w którym warto zmierzać. Factory Ursus w nowej odsłonie zwiększy powierzchnię handlową z dzisiejszych 13,7 tys. mkw. do prawie 20 tys. mkw. Liczba sklepów w obiekcie wzrośnie z 80 do 110. Przybędzie również miejsc parkingowych dla klientów – z dzisiejszych 440 do prawie 1 tysiąca. Jesienią tego roku Factory Ursus przyjmie klientów już w nowych i zmodernizowanych wnętrzach, z atrakcyjnymi markami. Ale nowe powierzchnie to nie wszystko. Aby centrum dobrze funkcjonowało trzeba zadbać przede wszystkim o komfort klientów – zarówno najemców jak i tych przyjeżdżających na zakupy. Temu obszarowi poświęcamy szczególnie dużo uwagi.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska