Hobby4Men otwiera dwa nowe salony

Salon Hobby4Men

Z początkiem maja 2015 roku otwarto w Warszawie dwa nowe salony firmowe sieci Hobby4Men. Punkty należącej do grupy Kolter marki zlokalizowano w Galerii Mokotów i Centrum Handlowym Arkadia.

– Średnia powierzchnia handlowa naszych sklepów to około 80 – 100 mkw. Sklepy w Galerii Mokotów i Centrum Handlowym Arkadia to przejęcie po innej firmie, a zatem musieliśmy zaadoptować powierzchnię, którą zastaliśmy. Stąd salon w Arkadii ma 45 mkw., a w Galerii Mokotów 25 mkw., ale już na wejściu zgłosiliśmy chęć zmiany na większe – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Mirosław Klekot, dyrektor generalny grupy Kolter.

5 salonów własnych

Sieć Hobby4Men oferująca artykuły strzeleckie oraz obronne, która początkowo prowadziła tylko sprzedaż online, jest już obecna w pięciu galeriach.

Jak tłumaczy dyrektor generalny grupy Kolter, rozwój sieci Hobby4Men.com oparto na idei łączenia obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży prowadzonej przez internet.

– Oba kanały sprzedaży, czyli online i offline, w przypadku produktów skierowanych do aktywnych mężczyzn są rozwiązaniem optymalnym – wzajemnie się uzupełniają. W najbliższych miesiącach planujemy kontynuować ekspansję. Priorytetem są dla nas wciąż galerie handlowe zlokalizowane w największych polskich miastach – mówi Mirosław Klekot.

Firma Kolter

Aktualnie sieć Hobby4Men.com obecna jest w pięciu galeriach handlowych. Poza dwoma nowymi punktami w stolicy, salony umiejscowione są w Częstochowie (Galeria Jurajska), Kielcach (Echo) oraz we Wrocławiu (Magnolia Park).

Firma Kolter została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat specjalizuje się w sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.

Salon Hobby4Men

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016