Bytom zwiększa przychody ze sprzedaży

Kolekcja Bytom

Kolekcja Bytom

Spółka Bytom SA w kwietniu 2015 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 10,06 mln zł, co oznacza wzrost 29,8% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. Wówczas firma wypracowała łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 7,75 mln zł.

WYNIKI FINANSOWE

Przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom SA w kwietniu 2015 roku wyniosły 9,81 mln zł, a rok wcześniej 7,44 mln zł. Oznacza wzrost o 31,9% w porównaniu do kwietnia 2014 roku.

Natomiast w okresie od stycznia do końca kwietnia 2015 roku spółka Bytom zanotowała łączną sprzedaż w kwocie 35,63 mln zł, czyli wzrosła o 28,3% w porównaniu do ubiegłego roku. Rok wcześniej sprzedaż wyniosła 24,91 mln zł. Sama sprzedaż detaliczna w tym okresie osiągnęła poziom 33,42 mln zł, a to wzrost o 34,2%.

Marka Bytom

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

W ramach sieci Bytom działa ponad 81 sklepów na terenie kraju. W 2015 roku spółka planuje uruchomienie sześciu nowych sklepów marki Bytom. Inwestycje te będą finansowe częściowo z leasingu, a częściowo ze środków własnych spółki.

W zeszłym roku otwarto dziewięć nowych sklepów o łącznej powierzchni ponad 1135 mkw. Sklepy zlokalizowano: CH Atrium Felicity (Lublin), Galeria Amber (Kalisz), Galeria Łódzka, Alfa Białystok, CH Sfera (Bielsko-Biała), Galeria Warmińska (Olsztyn), CH Wola Park (Warszawa), Atrium Copernicus (Toruń) i Sosnowiec Plaza. Sklepy zostały zaprojektowane w nowej aranżacji, mającej na celu zaprezentowanie zmian, jakie zaszły w oferowanych produktach. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 130 mkw.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska