hybris omnichannel retailing forum 2015

Nike, Praktiker, Deichmann, Triumph, Decathlon – to tylko kilka przykładów na długiej liście firm, które korzystają z rozwiązań biznesowych hybris, będącego częścią SAP. Podczas czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015, przedstawiciele hybris SAP opowiedzą o tym, jak przystosować sieci handlowe do modelu omnichannel.

Hybris SAP jest partnerem strategicznym Omnichannel Retailing Forum 2015, które odbędzie się 23 czerwca na Stadionie Legii w Warszawie. Firma hybris SAP pomaga sieciom handlowym zmierzyć się z transformacją cyfrową. SAP jest światowym liderem wśród dostawców oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw ze wszystkich branż i sektorów gospodarki. Z aplikacji i usług SAP korzysta ponad 253 tys. firm. Jedną z nich jest The Entertainer, największy niezależny sprzedawca detaliczny zabawek w Wielkiej Brytanii. Firma posiada rozległą sieć sklepów stacjonarnych w Anglii i Walii, a także świetnie prosperującą markę internetową TheToyShop.com.

Spektakularne efekty wdrożenia hybris Software

Po zmodernizowaniu sklepu internetowego The Entertainer przez hybris Software pod kątem sprzedaży za pośrednictwem wszystkich kanałów, nastąpił wzrost sprzedaży online o 32%. Nowa witryna udostępniła klientom usługę Click and Collect z odbiorem w ciągu 30 minut i dostawę do domu w ciągu 90 minut od złożenia zamówienia.

“Możliwości rozbudowy i dopasowania platformy hybris do indywidualnych potrzeb należały do najważniejszych czynników, które pozwoliły nam wdrożyć nasze usługi realizowania zamówień. Naprawdę wyróżniają nas one na tle konkurencji. Dotyczy to zwłaszcza usługi Click and Collect z możliwością odbioru po 30 minutach i usługi dostawy w ciągu 90 minut” – powiedział Duncan Grant, dyrektor ds. obsługi wielokanałowej w The Entertainer.

W wyniku wdrożenia hybris Commerce Accelerator, liczba wizyt użytkowników urządzeń mobilnych wzrosła o 155%, liczba odwiedzin strony – o ponad 8%, a średni czas wizyty na stronie wydłużył się o blisko 20%.

Od debiutu nowej strony firma The Entertainer zdobyła tytuł “Internetowego sprzedawcy zabawek roku 2012 i 2013.” Firma znalazła się wśród finalistów rywalizujących o nagrody światowej branży detalicznej World Retail Awards w kategorii “Najlepszy sprzedawca detaliczny w handlu wielokanałowym.”

Hybris na Omnichannel Retailing Forum 2015

Klientami hybris SAP są m.in. tacy detaliści jak Aldo, Asos, Auchan, Decathlon, Deichmann, GoSport, Levi’s, L.K. Bennett, Nike, Nikkon, OBI, Palmers, Peek&Cloppenburg, Real, Spar, Target, TUI, Triumph, Vogele, czy Yves Rocher.

Podczas Omnichannel Retailing Forum 2015, przedstawiciele SAP opowiedzą o strategiach omnichannel zorientowanych na klienta.

Hybris

Hybris, będący częścią SAP, dostarcza omnichannelowych rozwiązań e-commerce, które pozwalają przedsiębiorstwom zrozumieć zachowania ich klientów w czasie rzeczywistym, opracować bardziej adekwatne doświadczenie konsumenckie oraz zwiększyć sprzedaż produktów, usług oraz cyfrowego kontentu za pomocą każdego z kanałów sprzedaży i urządzeń.

Poprzez oprogramowanie do zarządzania bazami danych, narzędzia marketingowe oraz zunifikowane procesy komercyjne, hybris służył pomocą firmom takim jak 3M, ASICS, Bridgestone, EE, Galeries Lafayette, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co, Nestlé, Nespresso, Nikon, Rexel, Samsung Electronics, Ted Baker, Tommy Bahama oraz W.W. Grainger.

Hybris Commerce Suite oraz hybris Marketing to kluczowe rozwiązania SAP dla e-commerce, wraz z SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service oraz SAP CRM. Dostarczają one firmom podstawy, ramy oraz narzędzi biznesowych do stworzenia holistycznego omnichanellowego wizerunku marki, uproszczenia zaangażowania konsumenckiego oraz rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. Więcej informacji na www.hybris.com.