Kampania C&A
Kampania C&A

14 maja 2015 roku rusza salon sieci C&A w krakowskiej Galerii Bronowice. Nowy dwupoziomowy sklep ma 1,7 tys. mkw. powierzchni handlowej.

C&A, popularna międzynarodowa grupa, dołącza właśnie do modowej mapy Galerii Bronowice, uzupełniając tenant-mix o znane i lubiane marki. Na parterze sklep zajmie powierzchnię ok. 776 mkw., a na poziomie +1 ponad 933 mkw.

Dwa poziomy mody

Cieszymy się, że tak ceniona i popularna sieć dołączyła do grona najemców Galerii Bronowice. Nowy, dwupoziomowy salon pozwoli na komfortowe zakupy, zapewniając różnorodność i kompleksowość oferty kierowanej do różnych grup. C&A to już kolejny najemca, który w ostatnim czasie pojawia się w Galerii Bronowice, wzmacniając i uatrakcyjniając tenant-mix. Cieszymy się, że dzięki m.in. kolejnym otwarciom, nasze centrum handlowe coraz mocniej wpisuje się w mapę krakowskich miejsc, gdzie warto wybrać się na zakupy i spotkać ze znajomymi – mówi dla redakcji Retailnet Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

Galeria Bronowice

Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 60 tys. mkw. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta. Oferta Galerii to 150 sklepów (docelowo), kawiarni i restauracji, marek w tym kilka po raz pierwszy goszczących w Krakowie, jak np. Salewa czy H&M Home, elektromarket Saturn, największy jednopoziomowy hipermarket Auchan i dodatkowe, często niedostępne w innych krakowskich centrach, usługi i propozycje. Należą do nich m.in. pierwszy w Krakowie Punkt Obsługi Mieszkańców w galerii handlowej, punkt Co-Workingowy, Strefa Relaksu ze Strefą Video Games czy bezpłatne teatrzyki i animacje dla dzieci, odbywające się w ramach Bajkowej Niedzieli. Jest tu także pierwsza w galerii handlowej Czytelnia z kilkutysięcznym księgozbiorem. Również przed wejściem do budynku czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, a także skate park oraz boisko do gry w koszykówkę.

Klienci mogą również skorzystać z nowej propozycji, nieobecnej w innych galeriach handlowych miasta, związanej ze sztuką i rozrywką, jak choćby Akademia w Bronowicach pod patronatem krakowskiej ASP, studyjne kino Mikro czy Czytelnia.

Inwestorem jest Auchan Polska sp. z o.o. Oddział Immochan w Piasecznie. Galeria Bronowice została otwarta 30 listopada 2013 roku.