Bialcon rozwija sieć salonów

Salon Bialcon w Galerii Wisła w Płocku

Salon Bialcon w Galerii Wisła w Płocku

Rośnie sieć sklepów Bialcon. Polska marka modowa od początku tego roku oddała do użytku już 6 nowych sklepów.

W lutym tego roku sieć wzbogaciła się o 3 nowe salony w Bielsku Białej w Galerii Sfera, w Outlet Factory Kraków oraz w Factory Wrocław. W marcu spółka otworzyła nowy punkt we wrocławskiej galerii Magnolia Park, a na przełomie maja i kwietnia kolejne dwa sklepy w CH Ogrody w Elblągu oraz Galerii Wisła w Płocku. Sklepy należące do Grupy Bialcon mają średnią powierzchnię od 70 do 80 mkw.

Plany ekspansji

W planach spółki, jest otwarcie kolejnego sklepu outletowego m.in. w Outlet Park Szczecin. Salon o powierzchni 110 mkw. zostanie otwarty w IV kwartale tego roku wraz z otwarciem szczecińskiego outletu po rozbudowie.

Spółka poza ekspansją na rodzimym rynku, w ostatnim czasie zedebiutowała na zagranicznych rynkach.

– Od niedawna nasz asortyment dostępny jest już dla klientów w Berlinie. Współpracujemy także ze sklepami w Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Szwecji, oraz na Łotwie – powiedział redakcji Retailnet Jakub Chwesiuk z firmy Bialcon.

Bialcon i Rabarbar

Przypomnijmy, spółka poza sieci Bialcon jest także właścicielem marki Rabarbar. W Polsce prowadzi łącznie blisko 90 salonów Bialcon i 20 pod szyldem Rabarbar. Bialcon prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego Bialcon.pl

Marka Bialcon została stworzona przez Barbarę Chwesiuk, która do dzisiaj jest jej główną projektantką, w 1992 roku. Sieć Rabarbar powstała w 2010. Kolekcje obu marek skierowane są do kobiet i składają się łącznie z około 500 wzorów. Siedziba oraz główny zakład produkcyjny firmy znajdują się w Białej Podlaskiej.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016