Bialcon nie zwalnia tempa ekspansji

Kolekcja Bialcon

Kolekcja Bialcon

Bialcon Group, właściciel dwóch brandów modowych Bialcon i Rabarbar rozwija swoją stacjonarną sieć sprzedaży. W całej Polsce pojawiają się nowe salony, ale firma równocześnie nie zapomina o świecie cyfrowym.

– W ostatnim czasie nowe salony z logo Bialcon zostały otwarte we Wrocławiu, Białymstoku, Szczecinie, Elblągu i Płocku. Już niedługo, bo z końcem maja 2015 roku, do tych lokalizacji dołączą dwie kolejne – Poznań i Włocławek. Ale to nie koniec, bo jesienią planowane są następne otwarcia – mówi redakcji Retailnet Wojciech Piesta, reprezentujący sieć.

Salony o powierzchni 70 – 80 mkw.

Średnia powierzchnia sklepów należących do Grupy Bialcon to 70 do 80 mkw.

Tak dynamiczny rozwój firmy to skutek dotychczasowej polityki właścicieli, którzy od zawsze podkreślali fakt, że są polską firmą, która produkuje w Polsce, co wpływa na rozwój lokalnej gospodarki.

Bialcon Group, jak poinformowali przedstawiciel spółki, coraz lepiej odnajduje się również w cyfrowej rzeczywistości.

Sprzedaż wielokanałowa

– Klienci mogą korzystać ze sklepu internetowego (bialcon.pl), który jest dostosowany do zakupów przy użyciu telefonów komórkowych. Firma nie zapomina również o społecznościach i jest aktywna na Facebooku, co pozwala jeszcze lepiej odczytywać potrzeby jej klientów – dodaje Wojciech Piesta.

Twórcą marki Bialcon jest Barbara Chwesiuk. Marka powstała w 1992 roku. Z kolei sieć Rabarbar powstała w 2010. Kolekcje obu marek skierowane są do kobiet i składają się łącznie z około 500 wzorów. Siedziba oraz główny zakład produkcyjny firmy znajdują się w Białej Podlaskiej. Obecnie w ramach sieci działa blisko 90 salonów Bialcon i 20 pod szyldem Rabarbar.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska