Hiszpańska marka w Magnolia Park

Sklep Décimas w Magnolia Park

Sklep Décimas w Magnolia Park

Hiszpańska marka Décimas otworzyła swój salon sportowy w Magnolia Park. Klienci znajdą w nim odzież, obuwie i akcesoria. To pierwszy sklep Décimas nie tylko we Wrocławiu, ale również w całym regionie.

Oferta sportowa

Décimas to jedna z głównych hiszpańskich sieci sportowych. Założona w 1985 roku w Madrycie liczy dziś ponad 300 punktów sprzedaży w Hiszpanii, jak i w innych europejskich krajach, w tym w Polsce. W Magnolia Park działa już pierwszy na Dolnym Śląsku sklep marki.

Wśród oferowanych przez Décimas produktów znajduje się duży wybór obuwia, odzieży i dodatków skierowanych do klientów uprawiających sport. Znajdą tutaj dla siebie coś wszyscy, którzy stawiają na nieformalny styl i codzienne stylizacje urozmaicają sportowymi akcentami.

Sklep dysponuje dużym wyborem najlepszych marek z sektora sportowego (Nike, Adidas, Puma, Reebok, Asics, New Balance), ale znajdziemy tutaj też autorską markę Décimas – Tenth, kojarzoną z wysoką jakością i atrakcyjnymi cenami.

– Sport stanowi coraz większą część życia Polaków, a moda sportowa już dawno wyszła z siłowni na ulice. Ten trend znajduje odzwierciedlanie w naszej ofercie. Décimas to kolejna po VANS, Nike, New Balance czy Le Coque Sportif marka z tego sektora, którą znajdziemy w Magnolia Park – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Galeria promuje aktywność wśród swoich klientów także na inne sposoby. – Do dyspozycji klientów oddaliśmy strefę cross fit, gdzie można poćwiczyć na świeżym powietrzu. Regularnie zapraszamy też na wydarzenia promujące aktywność fizyczną, jak choćby, organizowana w miniony weekend, Bitwa na Taniec – dodała Tomasz Waszkiewicz.

Sklep Décimas w Magnolia Park

Sklep Décimas w Magnolia Park

Décimas to kolejny nowy sklep w ofercie Magnolia Park. W ostatnich tygodniach otworzyły się tu m.in. salony Tommy Hilfiger, Vissavi, Pretty One czy Intimissimi. W marcu po zakończeniu kluczowego etapu rozbudowy największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku powiększyło się do blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Magnolia Park

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 tys. mkw. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 500 miejsc parkingowych.

 

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Rerserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. W styczniu otwarto centrum Jatomi Fitness. 19 marca udostępniono nową część Magnolia Park z nowymi sklepami, m.in. pierwsze na Dolnym Śląsku salony LC Waikiki, The North Face, Crocs i Samsung Brand Store oraz restauracjami i salą zabaw dla dzieci.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.

Reklama

Galeria Jurajska