Galeria Bronowice notuje wzrost odwiedzin

Galeria Bronowice

Galeria Bronowice

Jak pokazują ostatnie statystyki, footfall w krakowskiej Galerii Bronowice wzrósł o prawie 30% w stosunku do roku ubiegłego. Przekłada się to na wzrost wpływów najemców centrum handlowego, który jest wyższy o około 20% w porównaniu z poprzednim rokiem.

Nowe sklepy

W ciągu ostatnich miesięcy oferta najemców powiększyła się o kilka znanych i popularnych marek. Z początkiem roku dołączył Jysk, oferujący artykuły wyposażenia wnętrz. Wystartowało także Fitness Platinium – rozwijająca się sieć fitness klubów z bardzo szeroką gamą zajęć. Od kwietnia w Magazynie 44 także wielbiciele militariów i sprzętu survivalowego znajdą coś dla siebie. Modową mapę Galerii Bronowice wzbogaciła również międzynarodowa grupa C&A, która na ponad 1,7 tys. mkw. otworzyła dwupoziomowy salon. W obiekcie otwarto również Pizzerię Trattoria la Rucola i Subway.

– Ten rok rozpoczęliśmy bardzo dobrze i wszystko wskazuje na to, że idziemy w dobrym kierunku. Początki są zawsze trudne, wymagają dużo pracy i zaangażowania, ale już widać, że osiągamy coraz lepsze wyniki. Oczywiście złożyło się na to wiele czynników, m.in. regularne wydarzenia, dostosowane do różnych grup wiekowych, po kwestię poprawy dojazdu do obiektu czy wzmocnieniu tenant-mix – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.

Oferta rozrywkowa

W każdy weekend Galeria Bronowice zaprasza na wydarzenia i eventy. konkursy, warsztaty, pokazy, koncerty, porady stylistów i wizażystów, lekarzy i specjalistów, a także targi ślubne, Vinyl Swap – co tydzień na klientów czeka moc różnorodnych atrakcji.

Dodatkowo, specjalnie z myślą o dzieciach, przygotowano szereg regularnie odbywających się zajęć, które gromadzą prawdziwe tłumy najmłodszych. Warsztaty plastyczne, sobotnie Poranki z Rodziną Pytalskich, Bajkowe Niedziele – teatrzyki i animacje – to tylko kilka z szerokiego wachlarza propozycji.

– Ważnym aspektem działań marketingowych jest dla nas współpraca z najemcami. Praktycznie żadne z wydarzeń nie obejdzie się bez ich aktywnego uczestnictwa. Pierwsze miesiące bieżącego roku był to dla nas czas wytężonej pracy w sferze działań marketingowych, jak i w procesie komercjalizacji. Nowi najemcy, nowa komunikacja, kontynuacja współpracy z lokalnymi firmami i zrzeszeniami zaowocowały większa liczba klientów i obrotami – jest to dobra prognoza i pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość – podsumowuje Aleksandra Rzońca.

Obiekt Immochan

Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 60 tys. mkw. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta. Oferta Galerii to 150 sklepów (docelowo), kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów, w tym kilka po raz pierwszy goszczących w Krakowie, jak np. Salewa czy H&M Home, elektromarket Saturn, największy jednopoziomowy hipermarket Auchan i dodatkowe, często niedostępne w innych krakowskich centrach, usługi i propozycje. Należą do nich m.in. pierwszy w Krakowie Punkt Obsługi Mieszkańców w galerii handlowej, punkt Co-Workingowy, Strefa Relaksu ze Strefą Video Games.

Klienci mogą również skorzystać z nowej propozycji, nieobecnej w innych galeriach handlowych miasta, związanej ze sztuką i rozrywką, jak choćby Akademia w Bronowicach pod patronatem krakowskiej ASP, studyjne kino Mikro czy Czytelnia.

Inwestorem jest Auchan Polska sp. z o.o. Oddział Immochan w Piasecznie. Galeria Bronowice została otwarta 30 listopada 2013 roku.

Reklama

Galeria Jurajska