ORF 2015: Omnichannel kluczem do zwiększenia sprzedaży

Omnichannel Retailing Forum 2015

Omnichannel Retailing Forum 2015

Przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych wezmą udział w Omnichannel Retailing Forum 2015. Będzie to pierwsza w Polsce konferencja na temat transformacji handlu do modelu omnichannel.

Matthias Klein, prezes zarządu Orsay, mówi wprost, że dla jego firmy wdrożenie omnichannel jest milowym krokiem w rozwoju całej sieci.”Przygotowujemy projekty związane z transformacją do modelu omnichannel stale współpracując ze specjalistami odpowiedzialnymi za dopasowanie naszej marki do ery cyfrowej. Przeprowadziliśmy wiele zmian i projektów, by przygotować się na ten kolejny ważny krok” – mówi prezes Klein. Podczas Omnichannel Retailing Forum będzie on jednym z prelegentów, którzy przedstawią case studies przejścia od modelu tradycyjnego do omnichannel.

Większość uczestników Forum stanowią przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim rynku. Obecny będzie między innymi Marcin Rosati, prezes zarządu Media Saturn Holding. W rozmowie z Retailnet.pl zwraca uwagę na istotę omnichannel. „Miejsce ostatecznego „zamknięcia” transakcji, dopóki klient kupuje u nas, jest dla nas sprawą drugorzędną. W naszej sieci market uczestniczy w procesie sprzedaży, niezależnie od tego czy zakup jest dokonany w sklepie, w internecie, przez Call Center czy poprzez mobile. Nasze sklepy podnoszą swoją efektywność sprzedaży z powierzchni poprzez zwiększanie sprzedaży w każdym z tych kanałów” – mówi prezes Rosati.

Omnichannel to w efekcie większa sprzedaż – podobnie uważa kolejny uczestnik Forum, czyli Artur Kazienko prezes i właściciel sieci Kazar.

„Rozwój technologii informatycznych i upowszechnienie dostępu do zasobów internetowych za pomocą powszechnych i wszechobecnych narzędzi – komputerów, smartfonów, tabletów – rodzi konieczność dostosowania kanałów sprzedaży do współczesnych realiów. Sklepy internetowe są doskonałym środkiem zwiększania dostępu klientów do produktów i zwiększania sprzedaży – prezes Kazienko mówi w wywiadzie dla Retailnet.pl.

Lista przedstawicieli sieci handlowych, którzy wezmą udział w Forum zawiera już ponad 100 nazwisk. Wśród nich będą szefowie takich brandów jak: Komputronik, Molton, Wydawnictwa Naukowe PWN ,City Sport, Komfort, Komex, Go Sport, L’Oreal, Kazar, North Fish, Media Saturn Holding, Yes, Simple, Orsay, McArthur, Alshaya, Solar, Venezia. Cosmedica, Douglas, Deichman, Alma Merket, Martes Sport, Guess, Tchibo, Lancerto, Zibi, Giacomo Conti, Wójcik Fashion, Bartek, Neonet, Briju, CCC, OTCF, RTV Euro Agd, Rossmann, Matras, Diverse, Partner ADG-RTV, Stenders, Pako Lorente, Altero, Wojas, Monnari , Decathlon, Cliff Sport, Sephora, Ryłko, Burger King, Ruch, Gino Rossi, Wojas, Jysk, Reporter Young, Triumph International.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015, na stadionie Legii Warszawa. Partnerem strategicznym Forum jest SAP/Hybris.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016