Salon Etam
Salon Etam

Francuska marka bieliźniana Etam ostatnio przebudowała flagowy salon w warszawskiej Arkadii. Teraz szykuje kolejne otwarcia w największych centrach handlowych w Polsce.

Etam posiada obecnie 12 salonów w 8 polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Częstochowie, Szczecinie, Bydgoszczy i Gdyni. Na tym jednak nie koniec. Od zeszłego roku Etam rozpoczęło gruntowne zmiany i wchodzi w fazę coraz bardziej dynamicznego rozwoju.

W grudniu 2014 roku marka Etam kompleksowo przebudowała swój flagowy salon w warszawskiej Arkadii. Na 300 metrach kwadratowych znajduje się pełna oferta bielizny, strojów kąpielowych, akcesoriów i pierwszy w Polsce „make up corner” marki z ponad 650 kosmetykami do makijażu i pielęgnacji oraz profesjonalną obsługą przez wykwalifikowane wizażystki.

– Przebudowa salonu w Arkadii to dopiero przedsmak nadchodzących zmian. Jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z największymi centrami handlowymi w kilku miastach w Polsce.

Jeszcze w tym roku otworzymy kolejny, wielkopowierzchniowy salon z ofertą modową i kosmetyczną. Marka Etam staje się coraz bardziej rozpoznawalna i pożądana przez polskie konsumentki, które cenią niespotykanie szeroką ofertę, piękne i jakościowe produkty oraz profesjonalną obsługę w salonie – mówi redakcji Retailnet Jarosław Prażmo, Dyrektor Generalny Etam Poland sp. z o.o.

Salon Etam
Salon Etam

Już po kilku miesiącach od zmian salon w Arkadii zanotował znaczący wzrost obrotów. Oprócz rozwijania kolejnych punktów sprzedaży, marka intensyfikuje również działania marketingowe i PR.

Etam powstało w 1916 roku i od lat jest ulubioną marką bieliźnianą Francuzek. W Polsce Etam posiada łącznie 12 butików w 8 miastach. W ofercie znajdują się: bielizna dzienna i nocna, stroje kąpielowe, akcesoria, rajstopy, odzież sportowa i kosmetyki. Klientki salonów marki mogą skorzystać z profesjonalnego brafittingu oraz makijażu. Wszystkie produkty projektowane są we Francji.