Giacomo Conti szykuje się do ekspansji zagranicznej?

Giacomo Conti

Giacomo Conti

Wraz z połową maja 2015 roku, znajdująca się pod adresem internetowym www.giacomo.pl strona wizerunkowa męskiej marki odzieżowej Giacomo Conti, została wzbogacona o kolejną wersję językową.

Obecnie, oprócz pełnej polskiej wersji adresowanej do rodzimego klienta, również osoby operujące językiem rosyjskim i angielskim, mają komfortową możliwość zapoznania się z informacjami o firmie.

Plany ekspansji

– Nad aspektem wielojęzyczności statycznych elementów strony zastanawialiśmy się już od jakiegoś czasu. Wraz z dynamiczną ekspansją we wschodniej części Polski oraz kolejnymi otwarciami salonów w dużych, biznesowych miastach, marka Giacomo Conti zaczęła przyciągać coraz pokaźniejsze grono klientów, których rodzimym językiem jest angielski lub rosyjski. Nie cały świat mówi po polsku, a strona wizerunkowa w wielu językach to już obecnie standard dla firm oferujących globalnie konkurencyjny asortyment – mówi redakcji Retailnet Magdalena Nowaczyk, kierownik działu marketingu Giacomo Conti.

Zasadnym wydaje się zapytać czy kolejnym etapem dla marki Giacomo Conti będzie wejście na zagraniczny rynek – marka nie potwierdza ostatecznie, ale i nie neguje krystalizowania się takiej strategii ekspansji.

Ponad 50 salonów w sieci

Obecnie sieć realizuje zapowiadany plan ekspansji na polskim rynku. W ostatnim czasie otwarto nowe salony m.in. w Gdańsku czy Bydgoszczy. W planach na 2015 rok, zgodnie z zapowiedziami zarządu ma powstać nawet kilkanaście nowych sklepów.

Aktualnie Giacomo Conti posiada ponad 50 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016