Media Expert w CH Atrium Mosty

CH Atrium Mosty w Płocku

CH Atrium Mosty w Płocku

Grono najemców Centrum Handlowego Atrium Mosty w Płocku poszerzy się o sklep z branży RTV/AGD. 21 maja br. na terenie obiektu zostanie otwarty salon sprzedaży sieci Media Expert.

Nowa oferta

Salon Media Expert znajdzie się na parterze Atrium Mosty Sklepy sieci oferują telewizory Smart, laptopy, tablety, smartfony, foto, RTV i AGD, a wybranych punktach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na rynku polskim od ponad 10 lat. W jej skład wchodzi 349 elektromarketów w 297 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników. W 2012 rok sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży.

Terg SA zarządza siecią elektromarketów pod szyldem Media Expert w całej Polsce, na powierzchni ponad 200 tys. mkw., które odwiedza ponad 31 mln potencjalnych klientów. Są to ludzie aktywni zawodowo, mieszkający w małych miejscowościach i ich okolicach, większość sklepów zlokalizowana jest w miastach do stu tysięcy mieszkańców, choć w portfolio sieci jest kilka salonów w największych miastach takich jak Wrocław, Poznań, Łódź, Lublin, Bydgoszcz, Rzeszów, Radom, Elbląg, Opole, Toruń czy Kielce.

Obiekt Atrium

Atrium Mosty jest centrum handlowym, zlokalizowanym przy ul. Tysiąclecia, w bezpośrednim sąsiedztwie centrum miasta. Doskonałe umiejscowienie skutkuje dogodnym i łatwym dojazdem samochodem oraz komunikacją miejską. Wśród głównych najemców Atrium Mosty znajdują się m.in.: supermarket Piotr i Paweł, klub Pure Jatomi Fitness, Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, salony marek: Carry, Mohito, Reserved, Sinsay, House, Cropp Town, Rekids, Cubus, Tatuum, Lavard, Smyk, CCC, Deichmann, Takko Fashion, Wojas, Empik, Rossmann, Hebe, salony sportowe Martes Sport i 50Style, restauracje: Subway, Erbil Kebab i Pizzeria Dominium.

Atrium posiada w Polsce 24 działające centra handlowe o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej około 520 tys. mkw., które w 2014 roku wygenerowały ponad 91 mln euro przychodów z najmu brutto. Z uwzględnieniem sprzedaży 72 mniejszych obiektów handlowych w Republice Czeskiej w styczniu 2015 roku oraz wyników osiągniętych w 2014 roku, aktywa Atrium w Polsce stanowią około 57% całkowitej wartości rynkowej stałego portfela inwestycyjnego Spółki i generują 45% jej rocznych przychodów netto. W Polsce zlokalizowanych jest osiem najlepszych obiektów Atrium. Są to: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Focus Mall w Bydgoszczy, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016