ciapala lancerto

Firma Lancerto, sieć sklepów z ofertą modową dla mężczyzn, będzie gościem Omnichannel Retailing Forum 2015, pierwszej konferencji w Polsce, na której obecni będą przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych i marek.

Firma Lancerto, która dysponuje ogólnopolską siecią ponad 30 salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, potwierdziła swoją obecność na Forum, ponieważ, jak twierdzi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA, firma chce zapoznać się z nowymi badaniami na temat oczekiwań konsumentów oraz trendów w tym obszarze.

„Liczę także na wymianę doświadczeń z osobami, które skutecznie i z sukcesem wdrażają swoje strategie” – mówi w rozmowie z Evigo Tomasz Ciąpała.

Wdrożenie modelu omnichannel

Gdy zmiany na rynku handlu detalicznego doprowadziły do powstania modelu multichannel, każdy nowy kanał kontaktu z klientem traktowany był oddzielnie. Jak wynika z raportu amerykańskiej firmy Interactive Intelligence, odejście od takiej filozofii i wprowadzenie jednolitego zarządzania wszystkimi kanałami to przeważający obecnie trend – strategia omnichannel.

„Marka Lancerto jest sprzedawana wyłącznie we własnych salonach firmowych zlokalizowanych w całej Polsce. Ten model dystrybucji ułatwia wdrożenie modelu omnichannel, gdyż mamy bezpośredni dostęp do konsumentów i możemy im zaproponować różne scenariusze zamawiania, odbioru czy zwrotów. Wszystko według indywidualnych potrzeb i wygody klientów” – mówi Ciąpała.

Aktualnie Lancerto zarządza salonami w 32 lokalizacjach w największych polskich miastach i cały czas poszukuje nowych lokalizacji. W pierwszej połowie roku spółka zmodernizuje lub otworzy 6 sklepów własnych. W pierwszym kwartale uruchomione zostaną dwa najnowsze 100-metrowe koncepty marki: w CH Atrium Copernicus w Toruniu i rozbudowanym centrum handlowym Ogrody w Elblągu, gdzie będzie to pierwszy sklep Lancerto w tym mieście.

Lancerto otwiera sklep internetowy

W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowoczesne centrum logistyczne oraz sklep internetowy, a także zwiększyć swoją sieć dystrybucji. Na terenie całej Polski planowane jest otwarcie dziesięciu nowych salonów.

„Spółka Lancerto SA ma w planie w IV kwartale uruchomić sklep internetowy w pełni zintegrowany z całą siecią sprzedaży. Jednocześnie pod koniec III kwartału otwarte zostanie centrum logistyczne, które będzie wspierało nas w efektywnym działaniu w tym obszarze. Dla Lancerto SA rok 2016 będzie rokiem konsekwentnego wdrażania strategii omnichannel” – dodaje prezes zarządu Lancerto.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.