Doctor Candy
Doctor Candy

Sieć Doctor Candy, zabawne połączenie formatu apteki i sklepu ze słodyczami, na polskim rynku zadebiutowała w kwietniu 2015 roku otwierając pierwszy punkt handlowy w Lublinie w CH Atrium Felicity. Docelowo marka będzie rozwijana w większych miastach w kraju.

– W Polsce nie ma odpowiednika koncepcji, jesteśmy firmą prowadzoną przez kreatywnych ludzi z doświadczeniem w biznesie. Strategia rozwoju przewiduje otwarcia w centrach handlowych wysp Doctor Candy. Wizualizacja, opakowanie i produkt są spójne z koncepcją marki. Apteka- czysta i sterylna, sprzedawca jako farmaceuta, opakowania medyczne ale z zawartością kolorowych i smacznych słodyczy. Przywiązujemy dużą wagę do marketingu produktu oraz całej koncepcji sprzedaży. Grupa docelowa jest bardzo szeroka ale usługa dopasowania i personalizowania produktu pomaga sprostać oczekiwaniom klientów – mówi redakcji Retailnet Dorota Brzozowiec z firmy Make Buiness, która wprowadza markę na polski rynek.

Średnia powierzchnia stoisk Doctor Candy to 6 mkw. Firma poszukuje lokalizacji w większych miastach Polski. Priorytetem są Wrocław, Poznań i Rzeszów.

– Przed Dniem Dziecka otwarty zostanie kolejny punkt Doctor Candy w Warszawie. W następnej kolejności zaplanowany jest Kraków. Docelowo chcemy rozwinąć sieć do kilkudziesięciu punktów w całej Polsce. Zgodnie ze strategią rozwoju w niedługim czasie wprowadzimy system franczyzowy. Jest to ciekawy pomysł na biznes, nieposiadający konkurencji, z niewielką inwestycją i szybką stopą zwrotu. Plusem licencji będzie możliwość działalności poza stoiskiem stacjonarnym – podsumowuje Dorota Brzozowiec.

Doctor Candy
Doctor Candy