Kończy się proces komercjalizacji CH-R Sukcesja

Centrum Sukcesja

Centrum Sukcesja

Łódzkie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powoli zamyka proces komercjalizacji. Do listy najemców dołączają kolejne marki. Wskaźnik wynajętej powierzchni sięga obecnie 80 proc.

Centrum realizuje także założoną koncepcję stworzenia całkowicie nowej jakości w mieście. Dzięki temu Sukcesja stanie się przestrzenią publiczną odpowiadającą potrzebom swoich gości. Powstaje tu m.in. Fashion Corner, strefa CoWorkingowa, Wyspa Kulinarna oraz centrum mądrej rozrywki dla dzieci.

Nowi najemcy

W ostatnim czasie portfolio najemców zasiliło kilka nowych marek, wśród których znalazły się: galeria optyki Sunloox, sklep turystyczno-sportowy sieci 4F, salon kosmetyczny Inglot, a także księgarnia Matras. Będzie to pierwszy w Łodzi salon tej sieci w nowym koncepcie i o zdecydowanie większej powierzchni niż pozostałe.

– Dla Księgarni Matras obecność w CH Sukcesja to wyjątkowe wydarzenie. Dzięki większej powierzchni, w naszej księgarni otworzymy specjalną strefę dla dzieci, gdzie każde z nich odkryje magię książek i innych produktów przygotowanych specjalnie dla nich, m.in. gier planszowych, zabawek i kolorowych artykułów papierniczych. Dla pozostałych naszych klientów przygotujemy szeroką ofertę książek i ciekawych albumów oraz wyjątkowe pozycje muzyczne i filmowe. Nie bez znaczenia jest oczywiście lokalizacja – salon Matras w CH Sukcesja będzie kolejną księgarnią naszej sieci w Łodzi położoną w bliskiej obecności społeczności akademickiej – redakcji Retailnet mówi Jolanta Liżewska–Zyzek, Dyrektor Marketingu Matras SA.

Nowe rozwiązania

Ludzie tworzący Sukcesję chcą, by było to miejsce wyjątkowe – z innowacyjną i komplementarną ofertą: handlową, rozrywkową, edukacyjną i kulturalną. Zamierzenia te realizują w oparciu o koncepcję Smart Public Place – która spowoduje, że będzie to Centrum intuicyjne, do którego łodzianie będą chętnie przychodzić, a co najważniejsze – będą się z nim utożsamiać.

Fashion Corner

Wychodząc naprzeciw potrzebom kreatywnych łodzian, poszukujących inspiracji i spełnienia w modzie ulicznej jak i high fashion oraz nowoczesnym designie, Sukcesja tworzy pierwsze miejsce w Łodzi, gdzie projektanci zyskają okazję do komercjalizacji swoich pomysłów i sprzedaży swoich dzieł. W Fashion Corner pojawią się zarówno początkujący twórcy, jak i ugruntowane marki, które do tej pory nie prezentowały swojej oferty w centrach handlowych.

Co-working

Sukcesja stanie się przestrzenią publiczną, w której oprócz zakupów i rozrywki będzie można również pracować w systemie co-workingowym. W tym celu powstają specjalne strefy, gdzie kreatywni ludzie będą mogli się spotkać, w celu pracy nad realizacją wspólnych projektów. Podobnie jak Fashion Corner, przestrzeń co-workingowa również jest odpowiedzią na komunikację miasta jako „ośrodka przemysłów kreatywnych” i pokazuje, że powstające Centrum Handlowo-Rozrywkowe wpisuje się w tę koncepcję.

Wyspa Kulinarna

Kreatywność udaje się wpisać również w stałą ofertę restauracyjną Sukcesji. Zostanie ona uzupełniona o strefę live-cooking, czyli Wyspę Kulinarną. Będzie to miejsce, gdzie odbywać będą się pokazy kulinarne na żywo i festiwale kulinarne.

Mądra rozrywka dla dzieci

Trwa także proces zagospodarowywania dużej przestrzeni na ostatnich kondygnacjach budynku, ponad strefą fitness. Powstanie tu tzw. „centrum mądrej rozrywki” dla dzieci. Będzie to coś więcej niż tylko duży plac zabaw. Na dużej powierzchni powstanie wiele różnorodnych rozwiązań, które zapewnią dzieciom mądrze spędzony czas, który wpłynie na ich intelektualny oraz ruchowy rozwój.

CH-R Sukcesja

Sukcesja będzie w pełni ekologicznym i energooszczędnym obiektem, pierwszym tego typu w regionie z międzynarodowym certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 36 tys. mkw. powierzchni najmu. Butiki, które powstaną w Sukcesji będą pogrupowane branżowo, ułatwiając klientom poruszanie się po centrum.

Reklama

Galeria Jurajska