LPP otworzy 10 sklepów nowej marki

Lpp

Obecnie LPP SA czeka na zatwierdzenie nazwy i znaku towarowego nowej marki odzieżowej przez europejski urząd patentowy. Następnie rozpocznie działania promujące 6. już brand w portfolio spółki. Pierwsze sklepy zostaną otwarte w I kwartale 2016 roku.

Start brandu

– Kampania promująca nową markę ruszy na jesieni 2015 roku. Chcemy zaprezentować klientom ofertę jaka będzie dostępna w ramach brandu – mówi redakcji Retailnet.pl Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP SA.

Nowa marka z półki cenowej premium zaoferuje odzież, a także akcesoria dla kobiet i mężczyzn w wieku 30+.

LPP ma już opracowany projekt kolekcji wiosenno-letniej. – W ciągu najbliższych kilku tygodni zostaną przekazane pierwsze zlecenia związane z produkcją. Przewidujemy, że już w drugim półroczu br. będziemy produkować ubrania dla nowej marki – wyjaśnia Przemysław Lutkiewicz.

Rozwój sieci

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl właściciele centrów handlowych już podpisują umowy najmu dotyczące otwarcia salonów nowej marki LPP. Spółka otworzy pierwsze sklepy w I kwartale 2016 roku.

– Sklepy zostaną otwarte w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce. Na początek powstanie około 10 sklepów – dodał Przemysław Lutkiewicz.

Grupa LPP

LPP powstało w 1991 r. w Gdańsku, początkowo spółka działała pod nazwą Mistral. W ciągu kilkunastu lat, konsekwentnie inwestując w swoją działalność, z niewielkiej lokalnej firmy stała się jednym z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych koncernów odzieżowych, który odnotowuje regularny wzrost wyników sprzedaży i wartości firmy, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Firma jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 r.

LPP od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, siecią ponad 1500 salonów, tworząc miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy oraz w Szanghaju i Dhace.

Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska