Triumph uczestnikiem Omnichannel Retailing Forum 2015

triumph

Triumph, jest jednym z uczestników czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015. Tomasz Bohdziewicz z Triumph opowiada redakcji Retailnet o tym, na jakim etapie opracowywania strategii omnichannel znajduje się firma oraz informuje, dlaczego będzie brać udział w Omnichannel Retailing Forum.

“Jesteśmy dopiero na początku drogi sprzedaży wielokanałowej i cały proces implementacji strategii omnichannel jest dopiero przed nami. To się tyczy wszystkich regionów, za które jestem odpowiedzialny. Uczestniczymy w Omnichannel Retailing Forum 2015, ponieważ chcemy zobaczyć, jakie są aktualne trendy w sprzedaży wielokanałowej. Rozpoznajemy rynek i poprzez udział w Forum chcemy dowiedzieć się, jak inne firmy wdrażają strategię omnichannel” – powiedział redakcji Retailnet Tomasz Bohdziewicz, dyrektor sprzedaży w Triumph International na obszar krajów bałtyckich, Polski, Czech i Słowacji.

Na polskiej stronie internetowej Triumph.com/pl, lider na rynku bielizny damskiej udostępnia jak na razie informacje dotyczące tego, w jakich miejscach znajdują się punkty sprzedaży marki oraz opisy modeli produktów. Polski oddział Triumph nie umożliwia w tej chwili zakupu produktów przez Internet.

Case studies sektora modowego na ORF

Dla sieci takich jak Triumph, które zaczynają dopiero swoją przygodę ze sprzedażą wielokanałową, organizatorzy Omnichannel Retailing Forum przygotowali serię case studies. Matthias Klein, prezes popularnej, kobiecej marki odzieżowej Orsay, przedstawi case study, w którym pokaże, jak Orsay realizuje sprzedaż w modelu omnichannel i podzieli się informacjami na temat tego, jak sprzedaż wielokanałowa przyczynia się do rozwoju sieci na rynkach międzynarodowych. Dla Orsay omnichannel jest kluczowym elementem strategii na najbliższe lata. Sieć Orsay, działająca w 630 salonach na 26 europejskich rynkach, realizuje roczny obrót liczący 400 mln euro.

Kolejne case study branży odzieżowej będzie dotyczyć firmy Pepe Jeans. Luis Monserrate Castillo, Online Director Pepe Jeans zaprezentuje, jak dostosować sektor modowy do funkcjonowania w modelu omnichannel. Ponieważ Castillo zajmował wcześniej stanowisko Ecommerce Optimization & Delivery Experience Managera w sieci Zara, należącej do hiszpańskiej firmy Inditex, możemy być pewni, że przedstawione przez niego case study będzie uwzględniać wiele punktów postrzegania problematyki omnichannel.

Omnichannel Retailing Forum 2015

Omnichannel Retailing Forum to pierwsza w Polsce konferencja, która na jednej scenie zgromadzi ekspertów w dziedzinie omnichannel i praktyków zarządzania, którzy musieli zmierzyć się z wyzwaniem przeprowadzenia gruntownych zmian w swojej firmie. W Forum wezmą udział przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych i marek. Celem konferencji jest znalezienie odpowiedzi na pytanie jak skutecznie przejść od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel.

Forum odbędzie się 23 czerwca na Stadionie Legii w Warszawie.

Triumph

Triumph to marka należąca do firmy Triumph International, jednego z największych producentów bielizny na świecie. Firma jest obecna w ponad 120 krajach na całym świecie współpracując z 40 tys. klientami mutibrandowymi i sprzedając swoje produkty w 2,1 tys. salonach oraz w kilku własnych sklepach internetowych. W Polsce sieć liczy około 130 sklepów monobrandowych. Średnia powierzchnia sklepów Triumph to 70 mkw.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska