inpost paczkomaty 1300 ecommerce

Paczkomaty InPost zostały nominowane do nagrody w ramach Engage Awards 2015 w kategorii Socially Devoted. W konkursie biorą udział największe światowe marki, które w poprzednim roku wykazywały się szczególnie zaawansowaną komunikacją z konsumentem w kanale social media.

Jury doceniło aktywność Paczkomatów InPost w zakresie  „dostosowywania działań do zmieniającego się charakteru obsługi klienta”.

W gronie tegorocznych nominowanych  znalazły się tak uznane firmy, jak: Lego Group, Lamborghini, Amazon czy KLM Royal Dutch Airlines.

Aktywność w social mediach

Nagrody Engage Awards zostały wręczone po raz pierwszy w historii. Inicjatywa ma na celu wyróżnienie firm, które w ostatnim roku prezentowały najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w otoczeniu biznesowym i relacjach  z klientem. Organizatorem konkursu jest Socialbakers.com – czołowy dostawca narzędzi analitycznych wspomagających działalność marek w social media.

„Jako jedyna marka w Polsce znaleźliśmy się wśród nominowanych do wyjątkowo prestiżowej nagrody, o którą ubiegają się największe firmy z całego świata. Jest to potwierdzenie, że nie tylko same Paczkomaty InPost – dzięki swojej innowacyjności i nastawieniu prokonsumenckiemu – spełniają oczekiwania zdecydowanej większości klientów kupujących w Internecie. Oznacza to, że także nasza komunikacja w obszarze nowoczesnych mediów jest wyjątkowo efektywna. Co istotne, wyróżnienie przyznano nam na podstawie obiektywnych kryteriów, jakimi są dane z narzędzi analitycznych Socialbakers.com, analizowane przez grono międzynarodowych ekspertów. Znakomite wskaźniki czasu reakcji oraz ilości zgłoszeń obsłużonych w mediach społecznościowych pozwalają zaliczać nas do grona najlepszych na świecie. W ten sposób po raz kolejny przecieramy szlak dla innych polskich firm i potwierdzamy status jednego z najważniejszych krajowych innowatorów” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Globalny rozwój Paczkomatów

Paczkomaty InPost działają już na 5 kontynentach, między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Kolumbia, Kanada, Australia, Arabia Saudyjska. Do końca 2015 roku na całym świecie będzie dostępnych – w różnych modelach biznesowych – ponad 5000 Paczkomatów InPost. Spółka planuje instalację kolejnych 4000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

W Polsce działa już ponad 1300 Paczkomatów InPost – sieć w porównaniu z końcem 2014  roku została rozszerzona o 200 lokalizacji. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7. Grupa Integer.pl zamierza kontynuować ekspansję i zainstaluje w 2015 roku łącznie 600 nowych terminali.