planeta mody orf

Planeta Mody, właściciel sieci salonów odzieżowych Yups!, to kolejny uczestnik Omnichannel Retailing Forum 2015, konferencji, na której obecni będą przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych i marek.

Planeta Mody to firma ze 100% kapitałem polskim. Yups! obecna jest na polskim rynku od ponad 10 lat i posiada aktualnie 56 sklepów.

Strategia e-commerce

Firmy detaliczne stoją przed strategicznym wyzwaniem. Muszą przeprowadzić transformację modelu zarządzania, który pozwoli im efektywnie funkcjonować w modelu omnichannel. Zmiana ta będzie możliwa jedynie pod warunkiem przyjęcia nowej strategii wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Także Planeta Mody zmierza w tym kierunku.

„Obecnie przygotowujemy się do uruchomienia nowego systemu e-commerce. W założeniach nowego systemu będzie możliwość sprawdzenia dostępności produktów w wybranym sklepie w terenie, z tym, że na razie nie będzie możliwości zarezerwowania takiego towaru. Konkretne zamówienie będzie można złożyć nadal tylko w sklepie internetowym. Nie będzie więc to pełna strategia omnichannel, ale w tym kierunku zmierzamy” – mówi Michał Luty, Prezes Zarządu firmy Planeta Mody.

„Od konferencji oczekujemy uzyskania informacji o firmach, które świadczą usługi związane z e-commerce, a także informacji i ciekawostek, w jakich kierunkach obecnie są realizowane wdrożenia w innych firmach, w szczególności odzieżowych, a wiemy że na konferencji będą także tematy związane z branżą modową” – mówi Luty o swojej obecności na konferencji.

W planach nowe sklepy

W ostatnim czasie firma otworzyła nowe sklepy Yups! w Krakowie oraz w Rzeszowie. Łącznie w ubiegłym roku oddała do użytku 13 nowych salonów. Obecnie 25% wszystkich sklepów znajduje się w centrach handlowych.

W 2015 r. sieć sprzedaży marki Yups! ma powiększyć się nawet o 10 nowych sklepów. Firma planuje dalszy rozwój i otwarcia sklepów w zależności od możliwości pozyskania dobrych lokalizacji handlowych. Obecnie nie są jeszcze znane szczegóły dotyczące dat oraz lokalizacji.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.