Jean Louis David: uczestniczymy w Omnichannel Retailing Forum ze względu na case studies

jean louis david fryzjer

Provalliance Poland, reprezentant marki Jean Louis David firmującej blisko 1000 salonów fryzjerskich na całym świecie, to kolejny uczestnik Omnichannel Retailing Forum.

“Na tę chwilę jesteśmy dopiero na początku drogi i byłoby nadużyciem stwierdzić, że mamy wdrożony omnichannel. Bierzemy udział w Omnichannel Retailing Forum przede wszystkim dlatego, że jesteśmy zainteresowani case studies. Chcemy dowiedzieć się od tych, którzy zainwestowali już w strategię omnichannel, co zadziałało w poszczególnych firmach i dlaczego” – tłumaczy Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland.

Jean Louis David to pierwsza sieć fryzjerska w Europie i druga w skali globu pod względem wielkości. W Polsce sieć jest rozwijana przez spółkę Provalliance Poland sp. z o.o. Marka posiada swoje profile w social mediach, a od niedawna oferuje możliwość zamówienia wizyty online, również przez strony mobilne. Komunikacja ze stałymi klientami jest kluczowym elementem strategii promocyjnej firmy. Karty stałego klienta i kontakt za pośrednictwem smsów, mailingu i portali społecznościowych to dla sieci Jean Louis David inwestycja bardziej korzystna, niż pozyskiwanie nowych klientów.

Case studies na ORF

Podczas czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015, case studies zaprezentują prezesi i dyrektorzy e-commerce znanych sieci handlowych. Matthias Klein, prezes marki odzieżowej Orsay, przedstawi case study na temat sprzedaży w modelu omnichannel. Będzie mówić o tym, jaki rozwijać sieć na rynkach międzynarodowych pod kątem sprzedaży wielokanałowej.

Luis Monserrate Castillo, Online Director Pepe Jeans, także przedstawi case study na temat swojej firmy. Ponieważ wcześniej był specjalistą ds. e-commerce w sieci Zara, podczas forum opowie, jak dostosować sektor modowy do funkcjonowania w modelu omnichannel oraz jak zsynchronizować sprzedaż we wszystkich kanałach.

Z kolei Steve Mader, Director of Digital Insights w Kantar Retail wystąpi z case study, które dotyczyć będzie brytyjskiej sieci supermarketów ASDA, należącej do Walmart. W wykładzie na temat sieci ASDA, składającej się z ponad 300 hiper- i supermarketów i zatrudniającej 150 tys. pracowników, Mader będzie mówić m.in. o technologii beacon oraz sposobach budowania sieci click and collect.

Case study autorstwa Herculano Rodriguesa będzie dotyczyć narzędzi i rozwiązań analitycznych niezbędnych przy prowadzeniu sprzedaży w modelu omnichannel oraz metod ujednolicenia doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach.

Reklama

Galeria Jurajska