redan omnichannel ecommerce

Grupa Redan, jeden z czołowych graczy na rynku modowym w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, od lat prowadzi sprzedaż w modelu wielokanałowym. Firma będzie uczestnikiem Omnichannel Retailing Forum, pierwszej w Polsce konferencji, która na jednej scenie zgromadzi ekspertów w dziedzinie omnichannel i praktyków zarządzania reprezentujących ponad 100 sieci handlowych i marek.

Grupa Redan dzieli się na dwa – wyraźnie różniące się – sektory: modowy i dyskontowy. Firma jest operatorem takich marek odzieżowych jak Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. W ramach obu segmentów funkcjonuje łącznie ok. 700 placówek. Redan prowadzi także sprzedaż poprzez sklepy online.

SPRZEDAŻ W MODELU OMNICHANNEL

“Grupa Redan od wielu lat kładła duży nacisk na rozwój e-commerce. Nasz pierwszy sklep www.topsecret.pl zaczął działalność w 2007 r. W kolejnych latach uruchomiliśmy sklepy on-line marki Top Secret na Ukrainie i w Rosji. W 2014 r. rozpoczął także działalność pierwszy dyskontowy sklep odzieżowy w Internecie w Polsce: www.txm24.pl” – mówi w rozmowie z Evigo Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan.

“Dziś widać wyraźnie, że klienci oczekują praktycznie płynnego, dla nich niezauważalnego, przejścia pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji – on i off-line. Dlatego podejmujemy działania, aby zapewnić im takie możliwości jak najbardziej łatwo i komfortowo” – dodaje Bogusz Kruszyński.

Wyjaśnia również, dlaczego jego firma zdecydowała się wziąć udział w Omnichannel Retailing Forum. “Ponieważ omnichannel dynamicznie się rozwija, chciałbym zapoznać się z doświadczeniami innych podmiotów, które mogą przydać się w naszych działaniach” – tłumaczy wiceprezes Grupy Redan.

EKSPANSJA W EUROPIE ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ

Na rynku modowym Grupa Redan rozwija, promuje i dystrybuuje swoje popularne marki odzieżowe Top Secret, Troll i Drywash. Kolekcje tych marek są tworzone przez własnych  projektantów, a następnie produkowane na zasadzie outsourcingu w ponad 100 fabrykach w Polsce i za granicą, w szczególności w Chinach, Indiach, Bangladeszu, Turcji, Hongkongu, Pakistanie. Dystrybucja jest prowadzona poprzez sklepy detaliczne i salony Top Secret. Sprzedaż odbywa się również przez sklep internetowy. Redan posiada także sieć sklepów Top Secret i Troll  za granicą – na Ukrainie i w Rosji. Sieć sklepów  sektora modowego Grupy obejmuje około 350 placówek w Polsce i za granicą (własnych, franczyzowych i kornerów).

Działająca na rynku dyskontowym sieć sklepów TXM oferuje bardzo szeroką gamę ubrań oraz akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest ona uzupełniona tekstyliami domowymi, obuwiem i dodatkami. „Ubieramy całą rodzinę” jest hasłem przewodnim tej sieci. Silnymi stronami TXM jest bardzo dobra relacja jakości ubrań do ich ceny oraz rozległa sieć dystrybucji. Na terenie Polski działa około 310 sklepów TXM. Są one lokalizowane głównie w małych i średnich miejscowościach. W sklepach tej sieci są oferowane towary polskich producentów lub importerów, często znanych i markowych produktów.

Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.