Więcej sklepów w krakowskiej Serenadzie

Serenada2

Oferta krakowskiej Serenady poszerza się o kolejnych najemców z branży modowej, duże sklepy z obuwiem i akcesoriami, gabinety i punkty usługowe oraz restauracje. Komercjalizacja galerii przekroczyła już 60 proc. GLA.

W centrum znajdzie się ponad 150 sklepów i butików, salonów usługowych, restauracji, kawiarni i barów. Oferta modowa Serenady to sklepy Grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, Home & You), Grupy Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho) oraz H&M, ale także: Mango, Vistula i Wólczanka, CCC, Altero, Yes, Time Trend, Swiss, salon jubilerski Kruk.

– Proces komercjalizacji Serenady przyspieszył. Pozyskaliśmy nowe brandy, które znacząco wzbogacą ofertę Centrum. Jesteśmy zadowoleni z coraz bardziej atrakcyjnej strefy usługowej. Kolejni najemcy są zainteresowani podpisaniem umów, co świadczy o tym, że Serenada jest potrzebnym i oczekiwanym centrum w tej części Krakowa – mówi redakcji Retailnet Grzegorz Latała, członek Zarządu Mayland.

Oferta usług w Serenadzie

Z myślą o okolicznych mieszkańcach, dużą część powierzchni najmu przeznaczono na usługi. To między innymi punkty: mBank, Paris Optique, Beaty&Nail, Pazoo, Twoje Soczewki, biura podróży, pralnia Renthoff Express, Jean Louis David i Hair Coif, kantor, optyk, kwiaciarnia Florist La Flor oraz drogerie Rossmann i Superpharm.

Galeria zaoferuje bardzo dużą (10 proc. powierzchni najmu), bogatą i atrakcyjnie usytuowaną część restauracyjną, a wśród nich restauracje Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło, Olimp. Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł. Wysokie zaawansowanie komercjalizacji pozwoli na rozpoczęcie budowy centrum jeszcze w tym roku.

Serenada będzie najnowszą i najnowocześniejszą krakowską galerią handlową. Powstaje w północnej części miasta, na granicy dużych osiedli mieszkaniowych: Mistrzejowic, Prądnika Czerwonego i Nowej Huty. W bezpośrednim sąsiedztwie przeszłego centrum mieszka ponad 50 tys. mieszkańców i liczba ta stale rośnie – Kraków intensywnie rozbudowuje się w tym kierunku. Dodatkowo tak zwany „rejon Olszy”, gdzie powstanie nowe centrum, jest miejscem największej koncentracji obiektów handlowych i rozrywkowych m.in. z Multikinem i największym w Polsce Aqua Parkiem, marketami OBI i Toy’R’Us. Intensywnie rozbudowywane są w tym rejonie także nowe inwestycje biurowe. Idealna lokalizacja nowej galerii handlowej gwarantuje w przyszłości duże zainteresowanie i odwiedzalność centrum.

Infrastruktura wokół obiektu

Inwestor przygotowuje się obecnie do budowy nowego wiaduktu, który połączy północne osiedla ze śródmieściem i który ułatwi dojazd do nowego Centrum. Trwają już prace przygotowawcze – planowana estakada połączy ulicę Bohomolca z Bora-Komorowskiego. Wiadukt jest niezbędnym elementem usprawnienia miejscowego układu drogowego.

Serenada jest jednym z wielu projektów spółki Mayland. Mayland ma duży potencjał i doświadczenie na rynku retail – firma stawiała pierwsze kroki w biznesie jeszcze w latach ’90, dlatego chętnie pomaga dzisiaj innym deweloperom i inwestorom w komercjalizacji i zarządzaniu dużymi obiektami handlowymi. Zespół, zajmujący się w Mayland komercjalizacją, współpracuje m.in. ze spółką PA Nova przy projekcie w Jaworznie – jest co-deweloperem centrum, a głównym zadaniem zespołu jest wsparcie w procesie komercjalizacji i doradztwo. Podobne projekty Firma realizuje dla innych deweloperów. Mayland planuje rozwijanie usług komercjalizacji w połączeniu z doradztwem na etapie konceptu i optymalizacji projektów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016