Toys”R”Us otwiera się na Łódź

ToysRUs strategia omnichannel

Międzynarodowa sieć sklepów z zabawkami i ofertą dla dzieci otwiera 10. salon na polskim rynku. Nowy sklep, który zlokalizowano w Łodzi jest pierwszym punktem sieci w tym mieście.

Asortyment sklepu Toys”R”Us przeznaczony jest dla wszystkich grup wiekowych, a w jego ofercie znajdziemy między innymi: zabawki, sprzęt sportowy, multimedia, elektronika, książki oraz w pełni poświęcona niemowlętom – sekcja Babies”R”Us.

Nowy lokal zajmie 1575 mkw. powierzchni. Otwarcie zaplanowano na 30 maja 2015 roku.

Otwarcie sklepu w Łodzi jest jednym z kilku otwarć zaplanowanych na ten rok. We wrześniu 2015 roku spółka zamierza oddać do użytku nową placówkę także w Warszawie w centrum handlowym Wola Park. Umowa najmu powierzchni handlowej w rozbudowywanym obecnie Wola Parku została podpisana w styczniu tego roku. Będzie to drugi sklep Toys”R”Us w Warszawie i zajmie 1,7 tys. mkw.

Toys”R”Us jest międzynarodowym sprzedawcą zabawek oraz artykułów dla dzieci i młodzieży. Sklepy sieci charakteryzują się dużą powierzchnią handlową sięgającą średnio 2 tys. mkw. Najbardziej znany, będący również wizytówką firmy jest mierzący 12 tys. mkw. Toys”R”Us na Times Square. Marka posiada około 1,6 tys. sklepów w 36 krajach. Centrala firmy znajduje się w Wayne, w New Jersey. Firma zatrudnia około 70 tys. pracowników oraz kontrahentów na całym świecie.

Reklama

Galeria Jurajska