Vivo! Stalowa Wola zapełnia się najemcami

Vivo! Stalowa Wola

Vivo! Stalowa Wola

Otwarcie centrum handlowego Vivo! w Stalowej Woli będzie dla Immofinanz Group drugim największym, po otwarciu Tarasów Zamkowych w Lublinie, tego typu wydarzeniem w tym roku w Polsce.

Proces komercjalizacji

– Aktualnie wchodzimy w taki etap naszego projektu, w którym wiele rozmów i negocjacji z potencjalnymi najemcami zaczyna się urzeczywistniać. Dotyczy to zarówno dużych międzynarodowych najemców, którzy poszukują większych powierzchni najmu w naszym centrum, jak i tych krajowych a nawet lokalnych marek, które bardzo chcą czy to zaistnieć czy też zwiększyć swoją rozpoznawalność w mieście – mówi redakcji Retailnet.pl Jacek Wesołowski, Country Manager Development, Immofinanz Group Poland.

– Polska jest kluczowym rynkiem dla naszej ekspansji w sektorze detalicznym. Nasze pierwsze centrum handlowe Vivo!, otwarte w Pile w październiku ubiegłego roku, zostało bardzo dobrze przyjęte przez mieszkańców. Jesteśmy przekonani, że Vivo! stanie się również nowym punktem na mapie zakupowej oraz rozrywkowej Stalowej Woli – podkreśla Jacek Wesołowski.
O tym czy dane centrum handlowe odniesie sukces decyduje przede wszystkim odpowiednio dobrana i zbalansowana mieszanka najemców. Stąd też działy leasingu odpowiedzialne za komercjalizację Vivo! Stalowa Wola od samego początku starają się tak dobierać poszczególnych najemców, aby zapewnić możliwie bogatą i intersującą ofertę przyszłym odwiedzającym ten obiekt handlowy.

LPP z pięcioma markami

Zgodnie z decyzją LPP, grupa otworzy w stalowowolskim Vivo! salony wszystkich pięciu marek odzieżowych działających na polskim rynku. Spośród nich największą powierzchnię, bo ponad 1,3 tys. mkw., zajmie Reserved. Natomiast każdy z salonów House, Cropp oraz Sinsay zajmie powierzchnię prawie 400 mkw. Dodatkowo na nieco ponad 300 mkw. powstanie lokal Mohito.

– Marki grupy LPP są już obecne w dwóch naszych funkcjonujących centrach handlowych, tj. w Tarasach Zamkowych w Lublinie oraz Vivo! Piła. Stąd też jest nam niezwykle miło móc kontynuować tę długotrwałą współpracę także przy okazji naszego centrum handlowego w Stalowej Woli – dodała Jacek Wesołowski.
Intermarché jako operator spożywczy

Sieć supermarketów Intermarché posiada w Polsce już ponad 200 sklepów. Kolejny zostanie otwarty właśnie w Vivo! Stalowa Wola, gdzie francuska marka wynajmie prawie 2,5 tys. mkw. powierzchni. Operator spożywczy zaproponuje w nowej lokalizacji to, z czego słynie Intermarché, czyli szeroki wybór wysokiej jakości świeżych produktów, a wszystko to w rozsądnych cenach.

H&M, Martes Sport i inni

H&M, znana marka odzieżowa, zaprezentuje swoje kolekcje na powierzchni prawie 1,8 tys. mkw. Marką z sektora odzieży sportowej w Vivo! Stalowa Wola będzie z kolei Martes Sport, który podpisał umowę najmu na ponad 400 mkw.

Przyszli klienci Vivo! Stalowa Wola będą mogli również skorzystać z oferty jednego z największych graczy na polskim rynku sprzętu AGD i elektroniki użytkowej – Media Expert, który podpisał umowę na wynajem blisko 840 mkw.

Dodatkowo, oferta stalowowolskiego centrum handlowego zostanie wzbogacona o biuro podróży My Travel oraz salon prasowy Kolporter.

Stalowowolskie Vivo! będzie miało blisko 32 tys. mkw. powierzchni najmu z łącznie ponad 80 sklepami. Immofinanz Group prowadzi tę inwestycję wraz ze spółką Acteeum Group, (podział udziałów w projekcie: 86% Immofinanz Group, 14% Acteeum Group).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016