Postępuje proces rekomercjalizacji Galerii Korona Kielce

Korona Kielce

Korona Kielce

Jednym z celów postawionych Galerii Korona Kielce na pierwszy kwartał 2015 roku było poszerzenie oferty modowej dla dorosłych i dla dzieci. Plan ten, jak poinformował zarząd obiektu, zrealizowano, podpisując umowy na wynajem powierzchni handlowej z takimi markami, jak Quiosque, Olika, Kornecki, Coccodrillo.

Rekomercjalizacja w toku

W galerii otwarto również salon English Home i Media Markt. Na początku roku realizowano także plan wzmocnienia oferty usługowej – w gronie najemców znaleźli się Mr. Expert, Poczta Polska, Vision Express.

– Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem oferty Galerii Korona Kielce, ponieważ tylko jej komplementarność zagwarantuje utrzymanie odpowiedniego poziomu odwiedzalności i wygeneruje zadowalające obroty najemców. Nie bez znaczenia są również wszystkie organizowane w galerii akcje prosprzedażowe i podejmowane działania marketingowe. Zależy nam na tym, aby tenant mix galerii był szyty na miarę odwiedzających ją klientów. Dlatego uważnie wsłuchujemy się w potrzeby lokalnej społeczności i rozwijamy te obszary, na które najbardziej liczą klienci. Za sprawny proces rekomercjalizacji projektów inwestycyjnych spółki MGC Inwest, w której skład wchodzą m.in. Galerii Korona Kielce, Cuprum Arena, Galeria Warmińska odpowiedzialny jest Karol Semik, manager ds. komercjalizacji – mówi Michał Góźdź, dyrektor zarządzający Galerią Korona Kielce.

150 sklepów w Koronie

W Galerii Korona Kielce na powierzchni łącznie 37 tys. mkw. znajduje się 150 lokali handlowo – usługowych. Należą do nich m.in. brandy hiszpańskiej grupy Inditex, Zara Home, największa w regionie Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius oraz pierwsze w Kielcach salony Massimo Dutti, Oysho, Femestage. W galerii znajduje się także Smyk Megastore o powierzchni 1,8 tys. mkw.

Reklama

Galeria Jurajska