Marka Tchibo rozwija sieć sklepów

Sklep Tchibo

Sklep Tchibo

Sieć Tchibo wzbogaciła się o nowy salon sprzedaży. Nowy sklep został uruchomiony z końcem maja 2015 roku w centrum handlowym w Gorzowie Wielkopolskim.

Jest to pierwszy lokal sieci w mieście i drugi otwarty w tym roku.

Nowo otwarty lokal ma blisko 150 mkw. i jak wszystkie salony marki posiada Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska, co jest potwierdzeniem, że sklep działa w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględnia zasady społecznej odpowiedzialności.

– Nowy sklep Tchibo w Gorzowie Wielkopolskim to pierwsza lokalizacja w tym mieście, które liczy ponad 120 tys. mieszkańców. Powstała w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którym chcemy zapewnić najlepszy dostęp do bogatej oferty kaw i produktów użytkowych. W nowym sklepie udostępniliśmy strefę wypoczynkową oraz ogródek kawowy, w którym nasi klienci mogą się zrelaksować i napić wysokiej jakości kawy – mówi Szymon Dąbrowski, Dyrektor Sklepów Tchibo.

Rozwój Tchibo koncentruje się na dwóch wzajemnie uzupełniających się kanałach sprzedaży produktów użytkowych: sieci sklepów stacjonarnych oraz e-sklepie Tchibo.pl.

– Chcemy, żeby nasi klienci mieli możliwość skorzystania z różnych rozwiązań, w zależności od ich preferencji. Naszym celem jest, by każda wizyta w sklepie Tchibo stanowiła unikalne doświadczenie zakupowe, dlatego stawiamy na najwyższą jakość: kawy, różnorodnej oferty produktów użytkowych, obsługi, czy serwisu posprzedażowego. Takie podejście jest wpisane w naszą strategię biznesową – podkreśla Szymon Dąbrowski.

Salon Tchibo w Gorzowie

Salon Tchibo w Gorzowie

Salon Tchibo to połączenie sklepu z kawą, baru kawowego oraz stoiska z produktami, na których asortyment zmienia się co tydzień.

W ostatnim czasie spółka oddała do użytku nowy sklep także w Poznaniu. Jest to czwarty lokal marki w tym mieście. Przypomnijmy, rozwój Tchibo koncentruje się na dwóch wzajemnie dwóch uzupełniających się kanałach sprzedaży produktów użytkowych: sieci sklepów stacjonarnych oraz e-sklepie Tchibo.pl, który jest obecnie jednym z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce.

Aktualnie sieć sklepów tworzy blisko 60 salonów stacjonarnych, z czego większość jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. Średnia powierzchnia sklepów sieci to 130- 150 mkw. Z kolei sklep internetowy marki jest uważany za jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016