KiK realizuje strategię rozwoju

kik social media ecommerce

Sieć dyskontów odzieżowych KiK w ostatnim czasie powiększyła się o nowe sklepy w Jarocinie i Bielsku-Białej. W najbliższym czasie otwartych zostanie kilka kolejnych sklepów, co wiąże się ze strategią ekspansji realizowaną przez KiK.

Właściciele sieci poszukują jednocześnie partnerów biznesowych, zainteresowanych wynajmem lokali.

79 sklepów w sieci

Sieć odzieżowa KiK stawia na dynamiczny rozwój. Funkcjonując na polskim rynku od 2012 roku, otworzyła już 79 sklepów, a w najbliższym czasie jej portfolio poszerzy się o kilkanaście kolejnych. Docelowo w Polsce ma powstać 500 sklepów pod szyldem KiK.

Oddawane do użytku klientów lokale mieszczą się zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach, we wszystkich formatach obiektów handlowych – galeriach handlowych, centrach typu convenience, retail parkach, jako obiekty w wolnej zabudowie przy głównych ulicach handlowych, zajmując powierzchnię ok. 500 mkw.

– Jesteśmy nastawieni na dynamiczny rozwój sieci naszych sklepów. Chcemy być dostępni w całej Polsce, umożliwiając klientom dokonywanie zakupów „korzystnie, modnie, z pomysłem”. Propagujemy ideę, że atrakcyjne ubrania i topowe trendy można kupić w rozsądnych cenach. Klienci cenią nas za upowszechnianie tego modelu biznesowego, dlatego chcemy udostępniać go na szeroką skalę. Poszukujemy partnerów, którzy wynajmą nam lokale, tym samym urozmaicając tenant mix zarządzanych przez siebie obiektów – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK Polska.

Ekspansja w całym kraju

– Dostrzegamy potrzeby mieszkańców ze wszystkich rejonów Polski, a także rosnące uznanie dla naszego asortymentu, który może konkurować pod względem jakości i stylistyki. Chcemy zapewnić klientom możliwość wybierania spośród zróżnicowanej oferty – stawiamy na dostępność i bliskość. Zależy nam na pozyskaniu partnerów biznesowych, chętnych do nawiązania długoterminowej współpracy na zasadach partnerskich. Jesteśmy godnym zaufania najemcą, któremu, podobnie jak właścicielom obiektów handlowych, bliskie jest zabieganie o komfort i zadowolenie klientów, a także przyciągnięcie ich do sklepu. Chcemy umacniać nasz koncept, ponieważ jego założenia się sprawdzają, dając nam powody do zadowolenia pod względem zysków oraz satysfakcji ze skutecznej promocji wśród konsumentów – dodaje Mariusz Kulik.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.

KiK Textil Sp. z o. o. oferuje asortyment, obejmujący odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016