LPP zwiększa sprzedaż i powierzchnię handlową

Salon Reserved

Salon Reserved

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły około 447 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2014 roku o około 12%.

Wyniki finansowe

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 52% i była o około 10 p.p. niższa od marży zrealizowanej w maju roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2015 roku wyniosła 1,833 mld zł. Przychody te były wyższe o 6% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec maja wyniosła około 770,4 tys. mkw. i była większa o 17% od powierzchni handlowej na koniec maja ubiegłego roku.

Grupa LPP

LPP powstało w 1991 r. w Gdańsku, początkowo spółka działała pod nazwą Mistral. W ciągu kilkunastu lat, konsekwentnie inwestując w swoją działalność, z niewielkiej lokalnej firmy stała się jednym z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych koncernów odzieżowych, który odnotowuje regularny wzrost wyników sprzedaży i wartości firmy, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Firma jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

LPP od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, siecią ponad 1500 salonów, tworząc miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy oraz w Szanghaju i Dhace.

Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016