dhl parcel omnichannel retailing forum wystawca

Wprowadzona w tym roku nowa usługa DHL Parcel Polska, określana jako pasaż internetowy All You Need, ma wspierać sprzedających w sieci biznesowych klientów firmy. DHL Parcel Polska, który jest wystawcą Omnichannel Retailing Forum, będzie prowadził w ich imieniu marketing oraz bezpośrednią obsługę transakcji sprzedaży ich produktów.

„AYN.pl jest rozszerzeniem istniejącego w Niemczech MeinPaket.de, który został stworzony ponad 4 lata temu i jest zarządzany przez DHL Parcel Germany. All You Need (AYN.pl) korzysta z wszystkich funkcjonalności, jakie posiada „matczyna” platforma. Ostatnio np. oddana została do użytku internautów w pełni mobilna wersja AYN.pl. Strona daje możliwość każdemu urządzeniu mobilnemu dokonania transakcji w pełnym zakresie – od wyboru produktu, przez proces finalizowania transakcji z płatnością włącznie aż po przekazanie zamówienia do wysyłki z magazynu właściwego  e-Sprzedawcy” – mówi w rozmowie z Evigo Robert Sulich, ds. marketingu DHL Parcel Polska.

LOGISTYKA PRIORYTETEM

DHL Parcel Polska, spółka specjalizująca się w rozwiązaniach logistycznych dla sektora e-commerce, reaguje na dynamiczny wzrost sprzedaży internetowej i wprowadza do swojego portfolio nowe usługi skierowane do firm prowadzących sprzedaż w modelu omnichannel.

“Naszym zasadniczym obszarem działania jest wciąż obsługa logistyczna naszych klientów. Natomiast platforma All You Need służy właśnie temu, żeby naszym  klientom zaoferować pomoc w rozwijaniu ich biznesu poprzez  outsourcing już nie  tylko funkcji logistycznych, ale żeby go rozszerzyć dodatkowe opcje. Nie mamy w tym względzie  jakichś bardzo  ambitnych planów budowania pozycji w branży platform internetowych. Bardziej zależy nam na tym, żeby nasi klienci, przedsiębiorcy internetowi znaleźli u nas tę dodatkową możliwość, która pomoże im szerzej rozwinąć skrzydła” – wyjaśnia Robert Sulich.

MOCNE WEJŚCIE W E-COMMERCE

Za pośrednictwem Al You Need, użytkownicy mogą wyszukiwać produkty za pomocą centralnej wyszukiwarki korzystając z rozbudowanych kategorii produktowych. Po krótkiej rejestracji, konsumenci mogą wprowadzić kilka adresów dostawy i zarządzać nimi z poziomu dedykowanego im konta klienta. Za pełne bezpieczeństwo internetowych zakupów odpowiada międzynarodowy zespół specjalistów DHL Parcel.

“Chcemy po prostu jeszcze głębiej wejść w e-commerce,  zdobyć pozycję niekwestionowanego wiodącego eksperta w tej dziedzinie wśród operatorów kurierskich. Poprowadzenie tego typu działalności własnymi rękami jest  troszkę inną rzeczą niż tylko doręczanie paczek. Jeżeli się te paczki dostarcza, a wcześniej musiało się ten produkt sprzedać, to wiedza o tym, czym się ten rynek kieruje, czym żyje, jest chyba najpełniejsza i o to nam też chodzi” – podsumowuje Robert Sulich, wiceprezes ds. marketingu w firmie DHL Parcel Polska.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.