hybris sap

 

Efektywne zarządzanie treścią dotyczącą produktów prowadzi do zwiększenia współczynnika konwersji, liczby finalizowanych transakcji i wypracowania przewagi nad konkurencją. Aby do tego doprowadzić, skuteczna strategia musi działać w połączeniu z odpowiednią technologią. Hybris/SAP, który jest partnerem strategicznym czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015, oferuje nowoczesne rozwiązania technologiczne służące do maksymalizacji zysku sieciom handlowym.

Klienci, którzy oglądają filmy dotyczące produktów, dokonują zakupu z prawdopodobieństwem większym o 174% niż klienci, którzy tego nie robią. Treści takie jak wpisy na blogach, recenzje produktów, wideo, zdjęcia w wysokiej rozdzielczości i rekomendacje odgrywają kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów i tworzeniu społeczności skupionej wokół marki.

Wyszukiwanie bez wątpienia odgrywa kluczową rolę w odniesieniu sukcesu online. Zróżnicowana treść dotycząca produktów może znacznie poprawić pozycję sklepu na liście wyników i zwiększyć ruch generowany dzięki organicznym wynikom wyszukiwania. Najnowszy algorytm Google nie koncentruje się już na słowach kluczowych, lecz na zróżnicowanej treści dostosowanej do kontekstu. Przykładowo, jak twierdzi Nate Elliott z firmy Forrester Research, produkty opatrzone zoptymalizowanymi filmami wideo mają „50-krotnie wyższe szanse” na pojawienie się na pierwszej stronie wyników w Google.

MASTER DATA MANAGEMENT FOR COMMERCE

Sukces w handlu omnichannel jest uzależniony od możliwości zapewnienia klientom spójnej obsługi w każdym punkcie i kanale kontaktu. Opracowywanie treści dotyczącej produktów to najtrudniejszy aspekt zarządzania działalnością handlową. Odpowiednia treść jest z kolei kluczowa do pozyskiwania klientów. Wiele firm stosuje liczne odrębne systemy przetwarzania danych, które ze sobą nie współpracują i ograniczają przejrzystość w różnych kanałach. Dzięki inwestycji w odpowiednie rozwiązanie do zarządzania danymi (ang. master data management for commerce – MDM/C), firmy mogą wykorzystać możliwości spójnego przekazu treści dotyczącej produktów, aby zbudować godne zaufania relacje z klientami.

Technologia e-commerce pozwala sprzedawcom detalicznym tworzyć nie tylko sklepy „bez ścian”, ale także „bez granic”. Dobry system MDM/C powinien ułatwiać firmom wejście na rynek globalny dzięki obsłudze wielu języków, walut lokalnych, typowych dla konkretnego kraju sposobów dostosowywania i personalizacji, zróżnicowanego asortymentu i prezentacji lub atrybucji produktów. W przypadku firm, które mają do czynienia z dużymi wolumenami danych, niezbędna jest inwestycja w technologię MDM/C, która zapewni przedsiębiorstwu intuicyjne, łatwe w obsłudze sposoby zarządzania różnymi formami danych.

Jednolity system MDM/C usprawnia przepływ danych pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży. Możliwość centralnego przechowywania, organizowania i rozpowszechniania tych danych może pomóc w analizie informacji o kliencie, i pozwolić firmom wykorzystać szanse handlowe. Aby zawsze oferować klientom spójny przekaz, firmy muszą zgromadzić całą swoją treść, zarządzać nią i udostępnić klientom we wszystkich kanałach. System MDM/C powinien mieć odpowiednią pojemność, aby obsłużyć takie treści jak filmy dotyczące produktów, widoki 360 stopni i interaktywne materiały graficzne na temat produktu. Wszystkie te zasoby danych wspierają wskaźniki konwersji i optymalizują relacje z klientami.

INWESTYCJA W MDM/C

Inwestycja w ukierunkowaną na klienta strategię w zakresie treści dotyczącej produktów, która zapewnia spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach kontaktu, odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu w e-commerce na skalę globalną. Rozwiązania do zarządzania danymi stają się potężnymi narzędziami do analizy informacji o klientach.

Właściwy system MDM/C pomaga firmom w połączeniu zróżnicowanej treści, danych klientów i informacji o produktach w celu stworzenia zaawansowanego wizerunku marki, który wspomaga budowanie relacji z klientami i podnoszenie wskaźników konwersji. Co najważniejsze, system MDM/C umożliwia firmom zdobycie przewagi nad konkurencją i utorowania drogi dla zysków, lojalności i zrównoważonego rozwoju.

HYBRIS/SAP

Firma hybris software, należąca do SAP, umożliwia przedsiębiorstwom na całym świecie wzrost sprzedaży towarów, usług oraz treści cyfrowej poprzez każdy możliwy kanał lub rodzaj urządzenia. hybris dostarcza oprogramowanie OmniCommerce™, które umożliwia wdrożenie procesów zarządzania danymi oraz sprzedażą, dzięki którym firma otrzymuje indywidualną prezentację swoich produktów, zamówień i klientów. Oprogramowanie hybris omni-channel jest zbudowane na jednej platformie i oparte na otwartych standardach. Umożliwia wdrażanie innowacyjnych funkcji, jest wydajne, oraz skalowalne i elastyczne, dzięki czemu przedsiębiorstwa nie będą potrzebowały wdrażać dodatkowych platform e-commerce.

Oba wiodące przedsiębiorstwa analityczne określają firmę hybris mianem „lidera” i zaliczają ją do pierwszej trójki w branży. Firma hybris oferuje swoje rozwiązanie w formie instalacji lokalnej, oprogramowania udostępnianego na żądanie oraz w wersji zarządzanej/udostępnianej w hostingu, dzięki czemu każde przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości, zyskuje maksymalną swobodę wyboru. Z oprogramowania hybris korzysta już ponad 500 firm, w tym takie globalne firmy jak General Electric, Toys“R”Us UK, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Migros, Nespresso i Lufthansa.