sizeer beacony

Beacony, najgorętsza technologia 2015 roku, wchodzi do multibrandowej sieci Sizeer, która ma ponad 90 salonów zlokalizowanych w najważniejszych centrach i galeriach handlowych w Polsce, a od 2013 roku także za granicą.

Razem z beaconami startuje aplikacja SizeerClub, która ma promować program lojalnościowy i dostarczać unikalne treści jej użytkownikom.

Beacony w Sizeer łączą się z aplikacją SizeerClub, zainstalowaną przez potencjalnego klienta. Otrzyma on powiadomienie push zachęcające go do odwiedzenia sklepu. W samym sklepie beacony będą informować o historii konkretnych modeli butów, w zależności od tego, przy której półce klient będzie poszukiwać interesującego go towaru. Finalizacją komunikacji przez beacony będzie wiadomość na do widzenia, zachęcająca do ponownego odwiedzenia sieci Sizeer.

PERSONALIZACJA KOMUNIKATÓW

„Docelowo beacony umożliwią nam personalizację komunikatów, oferty, treści wysyłanych do danego klienta. Będziemy mogli wysłać mu informacje o nowościach, promocjach lub o limitowanej kolekcji interesujących go marek, które przykładowo pojawią się w Sizeer. Musimy myśleć o innowacyjnych rozwiązaniach, bo nasza grupa docelowa (core 16-25) jak żadna inna jest wrażliwa na nowe technologie i biegła w posługiwaniu się nimi” – mówi Dominik Królikowski, szef marketingu w Grupie MIG, właściciela sieci Sizeer.

Wraz z beaconami premierę ma aplikacja SizeerClub, skierowana głównie do uczestników programu lojalnościowego. Baza programu lojalnościowego Sizeer to prawie pół miliona stałych klientów.

„Wierzymy, że ten sposób pokażemy zupełnie nowy wymiar zakupów. Sama aplikacja ułatwi klientowi korzystanie z karty SizeerClub – pokaże mu historię zakupów, będzie gromadzić wirtualne paragony, szczególnie przydatne podczas wymian/zwrotów/reklamacji. W połączeniu z beaconami w salonach zapewni mu najaktualniejsze informacje o produktach i promocjach Sizeer. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie beaconów w całej sieci Sizeer jest dużym krokiem do zacierania różnic między światem online i offline podczas procesu zakupowego” – tłumaczy Krzysztof Heyda, koordynator projektu w Grupie MIG.

START MOBILNEJ APLIKACJI

Aplikację można pobrać z App Store, Google Play oraz Windows Phone Store. Beacony zostały dostarczone przez krakowską firmę kontakt.io.

To nie pierwsza technologiczna nowinka, wdrożona w obrębie sieci.

„Doradcy klienta w Sizeer dysponują tzw. „wirtualną półką”, czyli rozszerzoną ofertą, którą prezentują klientom na SiTabach, z możliwością zamówienia towaru bezpośrednio do domu lub wybranego salonu Sizeer w całej Polsce. W połączeniu z nowoczesnym sklepem internetowym www.e-sizeer.com, Sizeer wyrasta na jednego z liderów rynku polskiego w dziedzinie omnichannelingu” – mówi Dominik Królikowski.

Sizeer to multibrandowa sieć, która podbija rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Ponad 90 salonów, oferujących topowe produkty takich marek jak Nike, adidas, Reebok, Lacoste, Timberland, Puma, Vans, Converse, New Era czy O’neill to znak rozpoznawczy najlepszych galerii handlowych w całej Polce. 17 grudnia 2013 roku, ruszył pierwszy zagraniczny salon Sizeer w Berlinie. Obecnie Sizeer to już 14 salonów Sizeer w Niemczech, Czechach, Słowacji i Litwie. Ekspansja trwa.