Kolekcja Sinsay
Kolekcja Sinsay

Oferta lubińskiej Cuprum Arena powiększyła się o Sinsay – markę odzieżową skierowaną do młodych kobiet. Nowy salon ma powierzchnię 303 mkw. i znajduje się na I piętrze galerii handlowej.

Oferta odzieżowa

– Cały czas pracujemy nad poszerzaniem oferty Cuprum Arena . Nasz tenant mix dopasowujemy do wymagań klientów. Marka Sinsay wpisuje się w najnowsze trendy, a tym samym wzmacnia atrakcyjność naszego obiektu – mówi Karol Semik, manager ds. komercjalizacji lubińskiej galerii, należącej do spółki MGC Inwest.

Na koniec grudnia 2014 roku sieć Sinsay liczyła 129 sklepów. Łączna powierzchnia sklepów sieci wyniosła 44 tys. mkw. z czego w Polsce łączna pow. handlowa sieci wynosi 33 tys. mkw., w UE 4 tys. mkw., a w Rosji i na Ukrainie 7 tys. mkw. Marka należy do spółki LPP SA. LPP zarządza obecnie 5 markami odzieżowymi – flagowym Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Łącznie LPP posiada sieć ponad 1,5 tys. salonów.

Cuprum Arena

Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 000 m kw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Unikalny kształt koła oraz wykończenie centrum wyróżniają obiekt również na międzynarodowym rynku centrów handlowych.