Pepco otwiera sklepy w regionie CEE

Pepco

Pepco

Sieć dyskontowa Pepco planuje w czerwcu otwarcie aż 15 sklepów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nowe punkty zostaną uruchomione w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i Rumunii.

Plany rozwoju

W tym miesiącu w Polsce powstaną dwa sklepy w centrach handlowych: CH Tesco w Warszawie i Stop.Shop. w Kętrzynie.

W Czechach zaplanowano trzy otwarcia: Jablonec nad Nisou, CH Nisa (Liberec), CH Mercury (Czeskie Budziejowice). Na Słowacji powstaną sklepy Pepco w CH AuPark (Piešťany), CH Vajnoria (Bratislava), SC MAX (Trenčín) oraz w Senec.

Natomiast na Węgrzech – gdzie firma otworzyła pierwsze sklepy w maju – planowane jest uruchomienie punktów sprzedaży w Park Center, Tesco Avas (Miscolc), Debrecen oraz w Agria Park (Eger). W Rumunii w czerwcu powstanie tylko jeden sklep w centrum handlowym Pitesti Mall, który należy do Immofinanz Group.

Marka Pepco

Pepco, to międzynarodowa sieć dyskontów, która dynamicznie się rozwija w Polsce, Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Obecnie firma zarządza siecią sklepów dyskontowych złożoną z ponad 600 punktów sprzedaży. Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA.

Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów.

Podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition sieć Pepco otrzymała nagrodę SCF Discount Retailer of the Year 2015.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016