Monnari
Monnari

Kolejnym etapem rekomercjalizacji Galerii Korona Kielce jest przedłużenie umowy z marką Monnari oraz powiększenie powierzchni salonu tej marki ze 175 mkw na 250 mkw. Rozpoczęcie prac zaplanowano na drugą połowę 2015 roku.

Etapy komercjalizacji

– Rozbudowa zagwarantuje naszym klientkom wyższy komfort zakupów, dzięki czemu mamy nadzieję zwiększyć sprzedaż i umocnić wizerunek marki Monnari. Powierzchnia pozwoli lepiej wyeksponować powiększającą się co sezon kolekcję – mówi redakcji Retailnet Katarzyna Kostacińska, Marketing Manager w Monnari.

– Monnari to znana i ceniona w Polsce marka oferująca produkty wysokiej jakości, która kobietom kojarzy się z elegancją, dlatego bardzo cieszy nas decyzja o powiększeniu salonu. Nowe wnętrze salonu zwiększy atrakcyjność całego naszego obiektu – mówi Michał Góźdź, dyrektor zarządzający Galerią Korona Kielce.

150 sklepów w ofercie

Galeria Korona Kielce to ponad 37 000 mkw. powierzchni najmu, na której działa 150 punktów handlowych, usługowych, kawiarni i restauracji. Galeria może pochwalić się szeroką ofertą rozrywkową i sportową obejmującą między innymi Multikino, Jatomi Pure Fitness – Platinum oraz klub Squash Korona. Dla wygody rodzin z dziećmi na terenie obiektu działa również Szkoła Językowa wraz z bawialnią Happy Land. Klienci mają do swojej dyspozycji 1000 miejsc na wielopoziomowym parkingu.

Do największych wyróżników obiektu należy jego lokalizacja – w centrum miasta, 250 m od Rynku i głównego deptaka oraz nowoczesna architektura. Ofertę Galerii Korona Kielce w ostatnim czasie uzupełniły takie marki jak m.in. Quiosque, Olika, Kornecki, Coccodrillo. W galerii otwarto również salon English Home i Media Markt. Na początku roku realizowano także plan wzmocnienia oferty usługowej – w gronie najemców znaleźli się Mr. Expert, Poczta Polska, Vision Express. W Galerii Korona Kielce znajduje się 150 salonów.