jysk

“Konferencja jest naszym zdaniem bardzo potrzebna, gdyż jako forum wymiany wiedzy, doświadczeń i myśli może doskonale wspierać dynamiczny rozwój sprzedaży wielokanałowej na polskim rynku detalicznym” – powiedziała redakcji Evigo Joanna Kalinowska, Sales and Marketing Manager w JYSK Polska. JYSK jest jednym z uczestników czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015.

“Od Omnichannel Retailing Forum oczekujemy prezentacji trendów sprzedaży wielokanałowej w branży detalicznej na polskim rynku. Sami od kilku lat realizujemy konsekwentnie w JYSK Polska strategię seamless cross channel, ale także na pozostałych rynkach sieci JYSK Nordic. Jesteśmy ciekawi jakie nowości, narzędzia i technologie wprowadzają inne sieci handlowe, gdzie nasze strategie są spójne, a w których obszarach się różnimy. Mamy nadzieję, że forum będzie interaktywne i umożliwi prawdziwą dyskusję, zadawanie pytań i wymianę doświadczeń pomiędzy prelegentami i uczestnikami konferencji” – dodała Joanna Kalinowska.

Sprzedaż online

JYSK rozpoczął sprzedaż internetową w Polsce w 2013 roku, 3 lata po uruchomieniu pierwszego sklepu internetowego JYSK na świecie. Ceny i produkty na JYSK.pl są takie same jak w sklepach stacjonarnych JYSK. Zdarza się, że pewne artykuły można nabywać wyłącznie w sklepach fizycznych, podczas gdy inne mogą być dostępne jedynie na JYSK.pl. Większość artykułów dostępnych na stronie internetowej można zamówić online w systemie click and collect. Zamówiony przez Internet towar, klienci mogą bezpłatnie odebrać w wybranym przez siebie sklepie JYSK w przeciągu 2 godzin.

„Internetowy sklep sprawdził się już w Danii, Polacy też coraz chętniej decydują się na taką formę zakupów. Sprzedaż online rozwija się we wszystkich dziedzinach handlu. My dodatkowo dajemy naszym klientom możliwość przetestowania produktów, bezproblemowej wymiany lub zwrotu. Postaraliśmy się też o zapewnienie online profesjonalnego doradztwa” – wyjaśniał Piotr Padalak, country manager w firmie Jysk.

Omnichannel Retailing Forum

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.