Salon Eden Park
Salon Eden Park

Francuskie marki odzieży damskiej, męskiej i biżuterii z segmentu premium planują nawiązanie współpracy handlowej z potencjalnymi partnerami biznesowymi w Polsce.

Obecnie wstępną współpracą zainteresowane są takie sieci modowe jak Giorgio & Mario, Eden Park, Lener, Herzo, Weill i St James.

– Firmy te nie mają jeszcze sprecyzowanego charakteru współpracy. Na razie poszukują potencjalnych partnerów do współpracy, na zasadzie dystrybucji, ewentualnie franczyzy w dalszym etapie negocjacji – zdradza redakcji Retailnet Katarzyna Suwała z Business France, francuskiej agencją ds. międzynarodowego rozwoju przedsiębiorstw i inwestycji zagranicznych we Francji.

Marki modowe i jubilerskie

Giorgio & Mario to ekskluzywna francuska marka oferująca odzież skórzaną i futra. Klientami marki są zarówno kobiety młode jak i dojrzałe (25-60 l.) Firma prowadzi dystrybucję w 400 sklepach w całej Francji, a także w wielu krajach Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej i w Afryce.

Lener to marka obecna na rynku modowym od 1954 roku. Jest obecna na wybranych rynkach europejskich (w tym w Szwajcarii i w Rosji), ale również w Japonii, Chinach czy Stanach Zjednoczonych. W samej Francji ma ok. 30 sklepów.

Weill to francuska marka, istnieje od 1892 r. Zajmuje się wyrobem luksusowej odzieży damskiej i akcesoriów modowych. Firma prowadzi sprzedaż poprzez sieć butików pod marka Weill, jak również jest dostępna w wybranych sklepach multibrandowych w Europie i Azji. Łącznie posiada sieć ponad 40 butików.

Poszukiwani partnerzy biznesowi

Firma Sint James została założona w 1889 roku we Francji. Od tego czasu skupia się na produkcji marynistycznych bawełnianych koszulek i wełnianych swetrów wysokiej jakości dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Produkty marki można znaleźć w całej Francji, ale też od ponad 50 lat na wielu rynkach zagranicznych, np. w USA czy w Azji oraz w wielu krajach europejskich.

Firma Eden Park jest uznaną marką francuską z długoletnią tradycją. Zajmuje się sprzedażą ekskluzywnych ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Marka posiada liczne sklepy na całym świecie. Marka ma charakterystyczne logo z kokardką. Prowadzi sieć około 400 sklepów we Francji.

Herzo to marka luksusowej biżuterii i zegarków utworzona w 1992 roku. Jej show-room mieści się na prestiżowym placu Vendôme w Paryżu.

Z przedstawicielami tych sieci będzie można porozmawiać w dniach 17-18 czerwca 2015 roku na spotkaniu z branży modowej w Ambasadzie Francji w Warszawie. Firmy obecne na wydarzeniu poszukują potencjalnych partnerów handlowych: importerów, dystrybutorów i klientów detalicznych. Formuła przewiduje indywidualne spotkania zapoznawcze typu B2B z wybranymi partnerami z Polski.